olie keerringen

Wie weet waar ik oliekeeringen kan kopen hier in nederland.
Heb bij Engel en Norbert gekeken maar vind ze best duur daar.
Bestaat hier een bedrijf waar je ze goedkoper kan kopen of niet.

Het gaat om de maat 11-4-6

Buitenmaat 11 mm
Binnenmaat 4 mm
Dikte 6 mm

Iemand een sugestie waar ik deze kan bestellen.

Groetjes,
Eric

Eric,
het probleem van olie keringen bij de bedrijven te kopen is dat je ze vaak niet per stuk krijgt.
Engel en Norbert verkopen ze per stuk maar zo een grote industrieële firma per doos.
En wat is de kostprijs van 2 of drie keringen nu op een hele modelduikboot?
Ik denk toch dat je bij deze 2 firma's komt aan het bestellen.
Succes.

Hein

Hoi Eric,

Hoeveel heb je er nodig? Ik heb er hier nog een paar over liggen van mijn vorige aankoop.

Ik haal ze normaal gesproken bij Technirub in Zeewolde, kan daar ook per stuk.

Engel en Norbert verkopen ze per stuk maar zo een grote
En wat is de kostprijs van 2 of drie keringen nu op een hele modelduikboot?
Ik denk toch dat je bij deze 2 firma's komt aan het bestellen.
Succes.

Hein

Hein, ik ben gedeeltelijk met je eens en wel om de volgende rede: bij Engel kosten ze 3 euro/st. Moet een bestelling doen boven de 10 euro, dan worden het er 4 bestellen ( drie stuks bestellen lukt echt niet, praat uit ervaring )
Vervolgens doet Engel geen enveloppe maar pakketjes versturen dan komt er nog eens 10 euro bij, zodat ik uiteindelijk 22 euro moet betalen voor 4 ringetjes.
Dan bestel ik ze liever voor 1,31/st. bij Brammer.
Je hebt gelijk als je een grote bestelling doet bij Engel, want dan gaat het bedrag van de ringetjes op in de grote hoeveelheid.

Hans

PS. Bij Norbert heb ik geen ervaring hiermee.

Laatst bewerkt:
Via de N44 en de A4 is het heel eenvoudig om in Wateringen te komen en langs de N211 zit de firma Bernard Sanders (Turfschipper) Wateringen. Deze firma heeft ze, want daar haal ik ze ook.

Groetjes Hans.

ebele rotterdam en zwijndrecht haal ik dat soort dingen

Zwijndrecht is meestal bellen en dan na 1100 uur de volgende dag afhaalbaar.
ideaal

Gewoon Eriks-Verkoop bellen, advies vragen wat je het beste kunt gebruiken, maten en aantallen doorgeven et presto 2 dagen later envelop met ringen in huis.
Gebeld over de rekening, krijg ik het volgende antwoord: Het is gratis want een rekening maken kost ons meer dan die paar ringen en het versturen. Hartelijk dank Eriks.

Is inmiddels wel een tijd terug maar kon de geste zeer waarderen.
Ook hier geldt dat ervaringen uit het verleden geen garanties in het heden of toekomst geeft.

groet,
Paul

hallo

hier krijg ik niets meer vast bij boduain/eriks
of ik moet een btw nummer hebben

gr raf

@jankraak

Ik heb gezocht op die site maar niets gevonden, kan je opgeven op welke pagina van hun catalogus die staan?

Hans

Back