J
Jahre Viking
Guest
Welnu, het klonk als een klaagzang met een ingehouden vloek!
Ik heb 1,5 in een hoek van 90 graden gelopen (spreekwoordelijk) ipv van recht op. Was niet de leukste tijd, niet voor mij, niet voor mijn omgeving!
Maar goed. Zal dan ook maar geen meelij met je hebben.
De Spit draad gaat dus gewoon door! Die vleugel gerepareerd. Wel effe foto plaatsen van de schade. Dat is altijd weer goed voor een draadje in een draadje in een draadje! Niet?
Welke span heeft de Spit?
Hij heeft een span van 165 cm. Geschatte schaal is 1:7. De vleugel wacht ik nog even mee. Ik heb nog wel een paar kleine dingetjes aan de drijvers gedaan, maar ik had geen licht meer om er foto's van te maken.
Swordfish;
De Spitfire zelf heb ik niet gebouwd, hij komt oorspronkelijk van RCmike, ik weet niet of hij hem ook heeft gebouwd. Ik bouw het toestel zelf om tot schaal model, ik gebruik het als basis zeg maar. Wat ik nu al weet is dat dit mijn eerste en tevens mijn laatse project in de vliegtuigen zal zijn. Het is best wel leuk werk om te doen, maar ik voel me meer thuis in het mechaniek van een helicopter of het zwaardere werk van schepen. Dit is mij allemaal te licht, te fragiel, te broos. Het ligt mij niet zo.
Trouwens, jij hebt een verkeerde avatar zien ik. Dat is volgens mij een F4U. Je zou deze moeten hebben:

Laatst bewerkt door een moderator: