AHoogendijk
PH-SAM
Misschien is het opgevallen dat er twee stekkertjes naast de 35Mhz antenne zitten.
Deze zender gebruikte ik altijd in een pult, maar dat was in de opslag nogal stoffig.
Ik heb er toen een koffertje voor gekocht, maar daar past de pult niet in.
Daarom heb ik de beugel waar de pult aan ophangt er uit gehaald
Vervolgens twee clipjes aan de onderkant van de zender vastgemaakt, waar de beugel in valt. De boutjes zitten vast, de beugel haakt er achter, en de clipjes komen er overheen. de beugel kan er dus niet afvallen als de zender hangt.
Vervolgens kiept de zender natuurlijk naar voren, dus vandaar die twee stekkertjes aan de bovenkant.
Hier kan ik twee draadjes aan koppelen, welke de zender in evenwicht houden.
Op deze manier past de zender in mijn koffertje, en kan ik hem toch als "pult" zender gebruiken.
Arie
Deze zender gebruikte ik altijd in een pult, maar dat was in de opslag nogal stoffig.
Ik heb er toen een koffertje voor gekocht, maar daar past de pult niet in.
Daarom heb ik de beugel waar de pult aan ophangt er uit gehaald

Vervolgens twee clipjes aan de onderkant van de zender vastgemaakt, waar de beugel in valt. De boutjes zitten vast, de beugel haakt er achter, en de clipjes komen er overheen. de beugel kan er dus niet afvallen als de zender hangt.

Vervolgens kiept de zender natuurlijk naar voren, dus vandaar die twee stekkertjes aan de bovenkant.
Hier kan ik twee draadjes aan koppelen, welke de zender in evenwicht houden.

Op deze manier past de zender in mijn koffertje, en kan ik hem toch als "pult" zender gebruiken.
Arie