Ombouwen van dynamiscih naar statisch duiken

Hallo, ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Peter en sinds kort lid geworden van dit forum. Na het maken van zeilschepen en dergelijke, ben ik dit keer begonnen aan een duikboot van Robbe.
Nu ben ik op zoek naar een beschrijving van het ombouwen van dynamisch naar statisch duiken. In het archief heb ik wel het een en ander zien staan, maar helaas werkt de link niet meer.
Zijn er hier misschien mensen die mij zouden willen vertellen of de juiste link willen mailen?
Alvast bedankt,

Peter

Hallo;

Welkom hier.

Eventjes kontakt opnemen met Lex verkuyl of Raf.Te vinden bij de duikboten.

Die weten daar (veel)meer van .

Grtz...

Marc

Eventjes kontakt opnemen met Lex verkuyl of Raf.Te vinden bij de duikboten

Beste Marc,

Je vergeet een paar namen...;)

@Peter,

Mogen wij weten om welke boot het gaat? Dan wordt het voor ons een stukje eenvoudiger.

En welkom op het forum...

Hallo Peter,

Van mij ook welkom!

Welke Robbe boot beteft het? Van de U 2540 heb ik wat staan op de site van de Duikboot-Vaargroep www.duikboot-vaargroep.nl, onder "ARTIKELEN".

Met de zoekfunctie van het forum komen ook flink wat links naar boven als je zoekt op "Robbe duikboot" in Uitgebreid Zoeken, dan alleen het duikboot subforum selecteren.

Laatst bewerkt:
Allereerst dank voor jullie reacties.
Sorry dat ik niet eerst het type duikboot hebt genomend, dom van mij. Het gaat om een U 2540 van Robbe.

Als ik de link van Lex open de duikboot-vaargroep : R/C model duikboten dan kom ik op een site van Triple S, en verder alleen maar reclame. Ik kan daar niets vinden. MIsschien doe ik iets fout?

bedankt alweer.
Peter

Goh, wat vreemd. Moest eerst even de link van Martijn een paar keer aanhalen voordat ie m pakte... Maar de directe link met de periscopen doet het niet.

De site werkt momenteel een beetje als een sleepcontact: dan weer wel en dan weer niet ;)

Back