Omgebouwde 3DNT

Waarom confused? Ik zou dit nu ook niet proberen met de eerste de beste 90.
Op die manier krijg je ongeziene punch! En iedereen zegt dat heinseleit beresterk is. Dus dat wou ik wel eens testen. Al zijn er wel een hele hoop aanpassingen gedaan. Al is dat al niet meer voor de gemiddelde modelbouwer. Dit uniek exemplaar vliegt zoals een droom. Rustig of juist heel hevig. Vliegt echt zoals je wil. En bij alles... Sssuperstrak.

Het ging mij niet om de heli.. wat denk je van de blades;) of het boutje wat ervoor zorgt dat de grip erop blijft zitten.. in de manuals staan niet voor niks maximale toerentallen aangegeven dacht ik zo...

iig, als ik 3000 rpm op mn 600 ga zetten gaat die ook zo snel ja:rolleyes:

Jurrien,we draaien nu max. 2100 toeren en dit vind ik goed,hij vliegt een beetje minder snel maar we waren aan het testen welke toeren de heli aankon en aan 2400 toeren hadden we nog niets van trillingen dus denk ik dat we goed zitten aan 2100 toeren voor een 90 heli.Dan hebben we eens het omgekeerde gedaan het toerental op 1750 gezet en we vlogen nog makkelijk 3 D,dus we hebben een ruime marge in toerental en we gaan de toerental zetten waar we een goed gevoel bij hebben.
Ja en we weten ook dat 2400 te snel is voor een 90 maar we waren aan het testen wat hij aankon en ik zou het met een Trex ook niet proberen want die trilt uit elkaar denk ik;
De Maingear is van een RJX een 100 Tanden die we hebben uitgedraaid en afgedraaid,
de vrijloop heb we ook moeten aanpassen,nog een motorsteun,verlengde as en nog een steun voor een lager om de as van de motor te vangen plus nog wat kleine aanpassingen en klaar,ik vind dat deze heli goed aanvoelt,heel stabiel is en ongelooflijk strak is,met zo een heli hadden we nog nooit gevlogen,ja hij is onze lieveling in de club

Back