omgeving den haag

Hallo,

heb dit ook al in meeting forum gevraagd, maar kreeg daar geen reactie.

zijn er nog mensen in omgeving den haag die heli vliegen? liefst omgeving zuid.

hai, ik ben net begonnen met een micro en woon (bij mijn ouders nog) in de vogelwijk (ook redelijk zuid dus). Ik ken nog een paar die ook helivliegen in den haag. Lijkt me leuk om een keer samen te vliegen. Ik kan alleen met me heli buiten als het windstil is. Voor ander weer heb ik nog wel andere leuke zooi.

standaard micro-heli. Ben nog student met meer hobbies dan modelvliegen. Namelijk: paragliden! (kost ook wel wat)

waar wordt er gevlogen en waarmee?
is het mogelijk keertje langs te komen?
is het mogelijk keertje een proefles te krijgen? :)

kuperus zei:
Hallo,

heb dit ook al in meeting forum gevraagd, maar kreeg daar geen reactie.

zijn er nog mensen in omgeving den haag die heli vliegen? liefst omgeving zuid.
Er is een vereniging in Zoetermeer. :wink:
Ze vliegen daar de laatste tijd ook veel met brandstof modelhelikopters en ook elektrische helikopters maar da we indoor gezien het weer de laatste tijd niet meer zo meezit. :roll: Kijken mag altijd en je kunt er vanalles over vragen. :P

gofirstnl zei:
Er is een vereniging in Zoetermeer. :wink: .....
Kijken mag altijd en je kunt er vanalles over vragen. :P

Helaas blijft het bij kijken voor de niet-zoetermeer mensen. Hetvolgende van hun website afgeplukt:
Helaas kunnen wij geen adspirant leden aannemen die buiten Zoetermeer wonen.

Ik ben ook geinteresseerd om met wat mensen electro-heli te gaan vliegen. Ik woon zelf in Rijswijk en hoor graag reacties of suggesties voor clubs.

Dichtsbijzijnde club die ik gevonden heb is leiden. Kom es rondkijken zou ik zeggen. Tis op zich wel een stukje lopen vanaf leiden centraal, maar als je een auto hebt is dat geen probleem :D

is er met de uithof niet wat te regelen ofzo?
zijn er geen sporthallen in DH of Rijswijk die modelvliegers de ruimte wil geven?

De uithof is voor mij nog wel te fietsen :D, Weet alleen niet of die hun hal zomaar voor ons open stellen. Den Haag is vrij commercieel in dat soort dingen... :(

Ik vlieg nu voornamelijk in de huiskamer met me helietje en af en toe buiten als het kan. Soms vlieg ik ook bij een vriend in een oude school (kraakpand). Dan gebruiken we een lokaal (in de gymzaal is geen licht). Genoeg ruimte om ff te klooien. Maar voor echte meeting denk ik wat krap. Weet ook niet hoe hij daar over denkt. Zal het eens vragen.

zou je in die gymzaal niet wat bouwlampen op kunnen stellen? :):)

als je dan tegen de muur vliegt, is het ook niet zo erg :):)

Er zijn sporthallen zat maar als er iemand schade aan de vloer veroorzaakt ? dat kan door een fikkende accu of door een snoeihard draaiende micro. Een sporthal is zo geregeld maar de verantwoording is groot.

Vlotti zei:
Morphje, weet je waar en wanneer er in leiden gevlogen wordt?

Waar: In de winter indoor vliegen in de sporthal en in de lente/zomer/herfst op marinekamp valkenburg.

Wanneer: indoor om de zondag. Alleen weet ik even niet meer of het vandaag is of over een week. Ik ben een keertje wezen kijken, maar aangezien ik nog beginner ben (en geen kist heb) ga ik me pas wagen aan het vliegen op valkenburg en dat is dan elk weekeind (voor zover ik begrepen heb EN het weer het toelaat)

morphje zei:
gofirstnl zei:
Er is een vereniging in Zoetermeer. :wink: .....
Kijken mag altijd en je kunt er vanalles over vragen. :P

Helaas blijft het bij kijken voor de niet-zoetermeer mensen. Hetvolgende van hun website afgeplukt:
Helaas kunnen wij geen adspirant leden aannemen die buiten Zoetermeer wonen.

ja dat is het grote probleem hier in de randstad, er waren hier vroeger meerdere clubs, maar die zijn allemaal ter ziele gegaan. zelf vloog ik wel eens op het forepark (waar nu het nieuwe ado-stadium word gebouwd), maar dat is nu ook afgesloten. vlieg, nou zeg maar probeer te vliegen, met een microheli bij mij in de tuin of soms op mijn werk (grote zalen :wink: )

ben nu weer op zoek naar een redelijke lokatie om weer eens echt te kunnen (wild)vliegen in de buurt.

Hallo mensen,
is ooit nog wel eens wat gebeurt met het vliegen? Er kan best wel ergens met een heli'tje gevlogen worden!!
Hoor het graag als er nog of weer plannen zijn!!! :D

Back