omgeving den haag

eloi, waar woon je precies? aangezien er niet echt veel "Club" is, is het meer een kwestie van een keer wat afspreken. mail anders ff.

Probeer het eens bij de HFCC in den Haag [modelautoclub], hier zitten ook jongens die fanatiek electro heli vliegers zijn. Voor zover ik weet doen ze dit op maandag, donderdag en vrijdag avond, zowel binnen als buiten het gebouw. Een mail naar deze man [Roel vd Meer] kan je misschien verder helpen, of wip even langs aldaar. hfcc@vdmeer4.demon.nl

:oops: eeehhh we hebben het hier over hoogvliegers en niet over laagvliegen :D

maar zonder gekheid, heb zelf jaren bij den haag gereden (off-road) en het was altijd een bere gezellige club.

en vliegen.... voorlopig nog niet, ben op dit moment met teveel projectjes bezig o.a een twee motorige ultralight, twee boten, een micro-heli, twee zeilboten en een x-mod evo.

en mijn vrouwtje wil graag de tuin aan kant...zucht.... live is too short :|

Voor zover ik weet zijn het bij de HFCC een man of 8 die met pico's vliegen en wat grotere heli modellen, volgens mij is dat nieuw dit jaar [nog niet eerder gezien]. Het club gebeuren is duur, vandaar dat er meer activiteiten plaats vinden dan alleen maar met autootjes rijden, om de kosten te spreiden. Jaren lang werden er ook games/wedstrijden georganiseeerd met computerspellen op de computer, of dat nog zo is weet ik niet.

ik ben al een tijdje geen lid meer van de club (tijdgebrek) dus ik verwacht ook niet dat ik er ooit weer lid zal worden.
maar ik ga nog wel weer eens een keertje kijken, lijkt me leuk

Back