omgeving Valkenburg/Limburg

Discussie in 'Hellingzweven' gestart door Berrie, 10 okt 2013.

  1. Berrie

    Berrie Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    9 feb 2004
    Berichten:
    4.483
    Locatie:
    Schoonhoven
    Valt er in de omgeving van Valkenburg/Limburg nog te hellingzweven? Of is mijn verwachting van de heuvels daar te optimistisch?
     
  2. TC01

    TC01

    Lid geworden:
    17 jun 2010
    Berichten:
    3.074
    Officieel nergens, bijna alles is CTR Maastricht-Aachen Airport. Beste optie is Henry Chapell net over de grens bij Margraten.
    Maar er zullen best wel de nodige hellingen zijn waar je kan hellingzweven. Op diverse plaatsen is zelfs de dijk van het Julianakanaal te gebruiken mits je kleine zwevers of Zagi achtigen hebt.
     
  3. Koriel

    Koriel

    Lid geworden:
    27 mrt 2008
    Berichten:
    78
    Locatie:
    Maastricht
    Vanuit de club in Maastricht gaan we met een paar man helling vliegen bij Henri Chapell. Die club heeft een paar geweldige hellingen. Voor info kijk maar in het draadje van die vereniging.

    now Free
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 nov 2015
  4. Berrie

    Berrie Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    9 feb 2004
    Berichten:
    4.483
    Locatie:
    Schoonhoven
    Bedankt voor de info!

    We kijken het weer aan, of, en waarheen, we in de herfsvakantie naar toe zullen gaan.
     
  5. fireforx309

    fireforx309 Guest

    Inderdaad geen officiele hellingen zo ver ik weet... ook niet in het belgische limburg... genoeg mooie bergen, maar geen officiele toelatingen hiervoor... mss moet ik eens met het groenbeheer gaan praten... ze beheren dit, en ik ben lid van 1 van de beherende groepen
     

Deel Deze Pagina