hoi jongens en damens
ik heb even via google gekekken bij mij in krimpen het adres is{{{{{{ SCHAARDIJK 24 2921LG krimpen aan den ijssel }}}}}}}
ik denk dat ik een plek heb gevonden
waar je zowel on als off road kan rijden
ik merk heelveel dat mensen meer met off road rijden dan on road
en het zou leuk zijn als we dit kunnen combineren
ik gaat er vanavond even kijken of dit terein gewoon op kan en of het er ook zo uit ziet als op de foto van google
want het is aan de foto te zien dat er een terein is voor de on road
een meter of 40 breedt en ik denk een meter of 200 meter lang als het niet langer en breeder is
het terein voor de off road is denk ik
is een meter of 30 a 35 breedt en een meter of 200 lang
op deze foto is ook al te zien dat er is gereden de spooren staan er in
ook zijn er 2 heuvels aan wezige op de foto en als het zo is kan er natuurlijk er meer bij komen
ik geef vanavond meet info hier over maar laat inieder geval even weeten of jullie het iets vinden
als je via google het adres doe dus
schaardijk 24
2921LG
krimpen aan den ijssel
dan heb je aan de zijkant dat je kan inzoomen ook een popetje staan als je de met de rechter muis knop in gedrukt houd en hem op de weg tussen de 2 tereinen
zet kan je het terein zien hoe het er uit zie ik vind het er erg leuk uit zien
ik doe vanavond ook even foto"s maken hoe het er echt uit zie en dan zet ik die bij mij album neer ivm dat ik nog geen 7 dagen lid bent
maar dit komt helemaal goed
mvg richard
ik heb even via google gekekken bij mij in krimpen het adres is{{{{{{ SCHAARDIJK 24 2921LG krimpen aan den ijssel }}}}}}}
ik denk dat ik een plek heb gevonden
waar je zowel on als off road kan rijden
ik merk heelveel dat mensen meer met off road rijden dan on road
en het zou leuk zijn als we dit kunnen combineren
ik gaat er vanavond even kijken of dit terein gewoon op kan en of het er ook zo uit ziet als op de foto van google
want het is aan de foto te zien dat er een terein is voor de on road
een meter of 40 breedt en ik denk een meter of 200 meter lang als het niet langer en breeder is
het terein voor de off road is denk ik
is een meter of 30 a 35 breedt en een meter of 200 lang
op deze foto is ook al te zien dat er is gereden de spooren staan er in
ook zijn er 2 heuvels aan wezige op de foto en als het zo is kan er natuurlijk er meer bij komen
ik geef vanavond meet info hier over maar laat inieder geval even weeten of jullie het iets vinden
als je via google het adres doe dus
schaardijk 24
2921LG
krimpen aan den ijssel
dan heb je aan de zijkant dat je kan inzoomen ook een popetje staan als je de met de rechter muis knop in gedrukt houd en hem op de weg tussen de 2 tereinen
zet kan je het terein zien hoe het er uit zie ik vind het er erg leuk uit zien
ik doe vanavond ook even foto"s maken hoe het er echt uit zie en dan zet ik die bij mij album neer ivm dat ik nog geen 7 dagen lid bent
maar dit komt helemaal goed
mvg richard
Laatst bewerkt: