Nieuwe Mini-Z Sports modellen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die is niet zo nieuw meer, want hij is al vanaf juni 2013 leverbaar via de Kyosho dealers in Nederland...
Die is niet zo nieuw meer, want hij is al vanaf juni 2013 leverbaar via de Kyosho dealers in Nederland...
wel een vet ding maar een 540 motor, is die wel sterk genoeg.... wanneer ga je hem rijden martin....Serpent 747-e full kit » Red RC ? RC Car News
Eindelijk een auto die de modified power wel aankan, langer dan een paar runs!....![]()
We zullen zien.... wel gaaf hoor...Ik denk niet dat ik ermee zal gaan rijden Stephan, wellicht Julius, en laten we hopen de 1/10 brandstofrijder.
Serpent 747-e full kit » Red RC ? RC Car News
Eindelijk een auto die de modified power wel aankan, langer dan een paar runs!....![]()
Interessant ontwerp:
MD Racing electric touring car ? Teaser » Red RC ? RC Car News
Woensdag ben ik mijn 747e gaan halen.
Nu nog bouwen en dan testen.
Als electro heb ik voor dezelfde setup als serpent gekozen:
Tekin RX8 gen2
LRP Dynamic 10BL 4800kV motor
3S lipos
En hoe warm werd je motor dan exact?
Tot 90 celcius, moet de motor zonder problemen kunnen hebben, en dit is voor je gevoel best heet! Eventueel zijn er nette mogelijkheden verkrijgbaar om een ventilator op je motor te plaatsen, en dit scheelt echt zomaar 30 graden.
De vertimings mogelijkheden van de Tekin RX8 regelaar zijn niet zo spectaculair, als boost/turbo zoals je het ziet in de 1/10 regelaars. Verwacht er geen wonderen van.
Ik ben ermee bezig geweest met in mijn 1/8, en merkte eerlijk gezegd geen verschil, tussen "0" timing, en "30"...
Maar dit is met de T8 1/8 motoren, die reageren wellicht compleet anders dan jouw LRP motor.
Mijn ervaring nu op dit gebied, wil je harder, zet dan een grotere pinion erop, klaar.