onboard crash video twinstar :):)

• Topicstarter Topicstarter cessna66
  • Startdatum Startdatum
Leek normaal te vliegen maar dook plotseling naar beneden.
Bijna niet te zien wat er gebeurde.
Was het een stuurfout of storing?:confused:

Ik denk overtrokken in de bocht.

En anders misschien storing, want af en toe doet ie wel raar op de motoren, weet alleen niet of je de hele tijd langzaam vloog anders is dat het probleem.

Met een cam aan boord mag je wel wat rustiger vliegen....zo is het nauwelijks te zien. Ik zie een power station nabij en hoor af en toe de servo's wel erg raar doen. Tenzij je zelf die bewegingen maakt zou ik het houden op een combinatie van te laag vliegen en matige bochtcontrole en daarbij een storing...pofff.

t,was storing.
hij viel gewoon in 1x uit de lucht.
de zender was al redelijk leeg en de antenne kwam ook niet echt heel ver uit de romp.

Volgens mij zijn die clips niet los te koop. Indien je die wel ergens vindt dan hoor ik dat ook graag.

De Twin krijg je niet zo makkelijk stuk maar met een camera kan je beter wat hoger gaan zitten en dan rustig tegen de wind ween beetje zweven voor een mooi beeld.

Trekt je BEC het wel met je servo's?

de zender was al redelijk leeg

Ik zelf zou zelfs niet begonnen zijn met de vlucht als de zender bijna leeg was.
Voor de breuken gewoon wat epoxy of wat CA met kicker en alles is terug gefixed.De mijne hing vol epoxy en CA en vezeltape,zo krom als een banaan en toch nog vliegen.Enkel de servo's moesten meer uitgetrimfd staan.

9,9v maarja normaal doet hij dan gewoon heel normaal.
toen zelfs een keer het alarm afging om dat de accu bijna leeg was v/d zender deed hij het nog perfect.
een beetje vaag dus....

Back