Hallo allemaal, ik kijk al sinds ik ongeveer anderhalve maand geleden een Lama v3 heb gekocht regelmatig hier rond op dit handige forum. Tot nu toe heb ik telkens de antwoorden op mijn vragen met de zoek functie kunnen vinden, maar nu weet ik het echt niet.
Ik wil deze maand nog een Honey Bee King aanschaffen en die gelijk ombouwen naar brushless, wat een vereiste schijnt te zijn, en er een HH gyro op zetten. Het leek me daarom handig om een barebone te halen en daar zelf alles op te zetten. Ik heb de volgende "boodschappenlijst" gemaakt:
1 x Esky King V2 barebone white €64,50
1 x Esky Head lock gyro €39,95
1 x Himodel Lipo 11,1V 2250 mAh 20C €49,50
3 x Esky Digitale servo 8g €26,85
1 x Esky Borstelloze motor 3100KV + 25A snelheidsregelaar- €31,95
2 x verzendkosten € 14,90
Totaal dus zo'n €225. Wat ik graag van iemand wil weten is:

P.S.: Wat is dit hele heli gebeuren verslavend zeg, ik heb nog nooit zoveel geld in zo'n korte tijd aan een hobby uitgegeven (PicooZ, Lama v3 Xtreme en Honey Bee FP in een tijdsbestek van iets minder dan 2 maanden) :shock:

Ik wil deze maand nog een Honey Bee King aanschaffen en die gelijk ombouwen naar brushless, wat een vereiste schijnt te zijn, en er een HH gyro op zetten. Het leek me daarom handig om een barebone te halen en daar zelf alles op te zetten. Ik heb de volgende "boodschappenlijst" gemaakt:
1 x Esky King V2 barebone white €64,50
1 x Esky Head lock gyro €39,95
1 x Himodel Lipo 11,1V 2250 mAh 20C €49,50
3 x Esky Digitale servo 8g €26,85
1 x Esky Borstelloze motor 3100KV + 25A snelheidsregelaar- €31,95
2 x verzendkosten € 14,90
Totaal dus zo'n €225. Wat ik graag van iemand wil weten is:
- Heb ik, op de tx en rx na, alles wat nodig is om te vliegen, en gaat het allemaal samenwerken met elkaar en met een Spektrum DX 6i?
- Heeft iemand suggesties voor andere onderdelen dan die ik in het lijstje heb staan?

P.S.: Wat is dit hele heli gebeuren verslavend zeg, ik heb nog nooit zoveel geld in zo'n korte tijd aan een hobby uitgegeven (PicooZ, Lama v3 Xtreme en Honey Bee FP in een tijdsbestek van iets minder dan 2 maanden) :shock: