Onderdelen Hk450

Hey iedereen had een vraagje,

Ik weet dat de Hk450 een Kloon is van de welbekende Trex 450S.
Ik zoek eigenlijk een nederlandse winkel Inc Website waar ik maximaal T-rex spullen kan bestellen ik wil niet alles gaan vervangen ofzo maar sommige onderdelen heb ik toch liever van Align.
Passen de onderdelen van een KDS450S ook op de Hk450 ?
Zolang ik maar een site heb waar ik maximaal van kan bestellen want ik zal het nodig zijn haha ( liefst nederlands vanwege snelheid bezorging).
Misschien domme vraag maar heb ook al gegooglelt en veel website,s is toch behoorlijk beperkt of heeft veel niet op voorraad!.
Alvast bedankt.

Mvgr

Rc technics heeft onderdelen van de KDS 450 maar niet alles past daarvan.
hoofdas en t tandwielen passen in elk geval wel, tot nu toe blijkt alleen de staartrotor as niet te passen (tandwiel is net te breed dus loopt vast als je schroeven aandraait)

www.copterx.nl is gewoon RC bloemendaal dus lekker nederlands en snel binnen.
Ik heb een CopterX en een HK 450 en afgezien van de featheringshaft (4 mm) past alles.

Motor

had ik nog een vraagje,

Motoren van een 450 size heli, ik zie vaak 3500 of 3550 kv motoren.
is dit genoeg om lekker mee rond te vliegen? ook heb ik de Extreme 400x 4000kv motor gezien past deze uberhaupt wel op een 450 size heli omdat er bijstaat dat deze voor de hbk king is.
Hoe bepaal ik welk esc voor welke motor het beste is ?
En hoe kan ik zien welke motor er het best op een 450 size past
Ik heb deze motor gezien is dit wat ?

http://www.rcvliegshop.eu/product_info.php?cPath=135&products_id=3875

sorry vooral de vragen ik stap over van de hbk kingv2 naar een 450 size
liever het zekere voor het onzekere
Mvgr

Marc

Ik vind de rcvliegshop.eu altijd nog een van de goedkoopste op het gebied van de KDS450....
zeker in verhouding met de verzend kosten.
De staart van de meeste andere heli's hebben idd een bredere staart as tandwiel maar die zijn slechts 0,5 mm breder.
Ik heb in het begin een vijltje er langs gehaald maar later gewoon een paar ringetjes tussen de staart huis geplaatst..

Een motor voor de King is niet geschikt voor de 450Size heli's..
ze draaien snel genoeg maar hebben teweinig vermogen om het toerental te behalen en branden dus vroeg of later door..

Een 3300 of 3500 KV motor voor een 450Size heli nemen dus..
KDS 450 of copterX 450 motoren zijn vergelijkbaar..
De 3550 Motor is beduidend sterker dan de 3300 motor van KDS 450s...

www.4rc.nl is een goede voor alle align onderdelen..

De assen en main gears zijn echt beter dan de Copterx en KDS versies...
Ik heb op mijn KDS 450C nu ook deze onderdelen van alaign en ze maken minder lawaai en overleven kleine crashes beter.
Maar ze zijn dan ook 1,5 tot 2x duurder..

Benno

Back