onderdelen tamiya

hallo

daar ben ik terug
de bumpers kunnen besteld worden
dit weekend plaats ik er nog een paar modellen bij

komen er ook nog bij zijn
een gsm
een tv voor gps
frigo thermo king

mvg

kijk dat is mooi werk.

Misschien is het handig om ieder product een nummer te geven, lekker makkelijk bij het bestellen en minder kans op spraakverwarring.:confused:

verder top hoor!!!;)

hallo geert,

de thermoking die je EVT. gaat maken, word dat een model voor op een trailer? of voor op een bakwagen/aanhanger? naar die laatste heb ik wel intresse!

hallo geert,

de thermoking die je EVT. gaat maken, word dat een model voor op een trailer? of voor op een bakwagen/aanhanger? naar die laatste heb ik wel intresse!

is dit het model dat onder de bak hangt
ofwel op de kop van de bakwagen staat boven de cabin
dat je zoekt

mvg

als er een beetje tijd is zal ik eens vragen aan onze webmaster om aan de club website een link te plaatsen zodat ik de onderdelen steeds kan uploaden
kan kan je dit beter volgen
nu staan er de volvo cabs te koop

mvg

hallo geert,

beetje late reactie op jou vraag :oops:

ik dacht dat je de onderbouw versie ging maken. zie nu dat je de versie voor trailers bedoelt. je hoeft niet speciaal voor mij een onderbouw te maken hoor! ga het eerst zelf even proberen uit kunstof plaat.

maar natuurlijk bedankt voor je aanbod!!

hallo geert,

beetje late reactie op jou vraag :oops:

ik dacht dat je de onderbouw versie ging maken. zie nu dat je de versie voor trailers bedoelt. je hoeft niet speciaal voor mij een onderbouw te maken hoor! ga het eerst zelf even proberen uit kunstof plaat.

maar natuurlijk bedankt voor je aanbod!!

is geen probleem
heb er toch vraag achter
dus moest je de nodige info verschaffen kan ik je zeker verder helpen

mvg

hallo geert,

1998%20Lamberet.JPG

is 14cm niet wat aan de smalle kant? of is dat gezichts bedrog?? verder ziet die er erg mooi uit hoor ;)

Back