Onderdelen XUFO

• Topicstarter Topicstarter rudiman
  • Startdatum Startdatum
R

rudiman

Guest
Je vanaf 1 januari je X-ufo onderdelen op www.x-ufo.nl kopen. Kost het zelfde als in duistland maar scheelt verzendkosten en tijd. :P

mooi mooi, ook dus straks de brushless set ??? :D:D:D
En mischien een eigen X-ufo forum ? erop :) haha :)

had t idee toen ik ze mailde dat t meer een tussen handel was,..... nooit goed voor de prijs, en die paar euro verzendkosten meer,

voor een kapotte x3d kan je niet bij hun terecht!

nee huh, een kapotte x3d kan alleen de ontwerper repareren :P , de schema's zijn natuurlijk niet openbaar en dat zullen ze ook nooit worden. Dat ding ontwerpen heeft ongelooflijk veel uur gekost vandaar dat ze er bijna 180 euro voor vragen. aan materiaal kost ie nog geen 10 euro denk ik.

Het spijt me, deze draad kan echt niet.. Aangezien winkeliers hier ook geen reclame mogen maken kan ik deze posting niet toestaan... Gaat eind van de avond weg..

Robert

sorry robert, was niet als reclame bedoeld heb het bericht aangepast :oops:

Ik moet opassen, want als eenmaal zoiets toegelaten word staat het straks vol met dergelijke site's .. Ik hoop dat je er begrip voor hebt.

Robert

rudiman zei:
nee huh, een kapotte x3d kan alleen de ontwerper repareren :P , de schema's zijn natuurlijk niet openbaar en dat zullen ze ook nooit worden. Dat ding ontwerpen heeft ongelooflijk veel uur gekost vandaar dat ze er bijna 180 euro voor vragen. aan materiaal kost ie nog geen 10 euro denk ik.

Qua materiaal zit daar degelijk wel wat in, jij wil niet weten hoe die digitale gyro's kosten die erop zitten !! en een atmel microcontroller van maybe 5 euro. En het printje is PROF. ergens gemaakt.

Back