onderdelen!??!

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door dennis.w, 9 feb 2009.

  1. dennis.w

    dennis.w

    Lid geworden:
    26 aug 2008
    Berichten:
    828
    Locatie:
    ijsselmuiden OV
    hallo ik heb een reely cougar4.1, maar ik kan geen onderdelen vinden, ik heb wel gezien dat het chassis van de leopard veel op die van de reely lijkt, mijn vraag is zijn ze het zelfde??? want ze hebben wel onderdelen voor de leopard:confused:
     
  2. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    reely = conrad...
    ik weet niet of je het daar al hebt geprobeert, maar conrad heeft het alleenrecht op reely (al lijken ze vaak erg veel op andere modellen)
     
  3. dennis.w

    dennis.w

    Lid geworden:
    26 aug 2008
    Berichten:
    828
    Locatie:
    ijsselmuiden OV
    dat weet ik, maar ik wil weten of het chassis van de reely leopard het zelfde is dan dat vand de reely cougar:p
     
  4. Kyosho dbx - V-one s3

    Kyosho dbx - V-one s3

    Lid geworden:
    15 dec 2008
    Berichten:
    516
    Locatie:
    Utrecht
    Ik heb ze vergeleken en ze zien er het zelfde uit.Als ik jou was zou ik gewoon bestellen wat je nodig hebt,als het niet past kan je het gewoon retour sturen :cool:
     
  5. sandermt2

    sandermt2 Guest

    Dit is dus de reden waarom vaak afgeraden wordt bij Conrad te kopen. ;) Je bent altijd verplicht bij Conrad je verdere onderdelen te kopen, omdat andere shops hun merken meestal niet verkopen (ofwel iets wat er min of meer op lijkt.).
     
  6. dennis.w

    dennis.w

    Lid geworden:
    26 aug 2008
    Berichten:
    828
    Locatie:
    ijsselmuiden OV
    ik heb eigenlijk geen problemen met conrad, de shops waar ik ben geweest is alles veel duurder:)
     
  7. roland1973

    roland1973

    Lid geworden:
    12 mei 2008
    Berichten:
    1.587
    Locatie:
    Helmond
    Het is natuurlijk wel fijn als iets goedkoper is maar bij de betere merken ofwel de bekende iets duurdere merken kan je nog onderdelen krijgen al is ie een jaar of 5,6 oud. Hoe lang heb jij je auto nou precies???
     
  8. dennis.w

    dennis.w

    Lid geworden:
    26 aug 2008
    Berichten:
    828
    Locatie:
    ijsselmuiden OV
    4 maanden ofzo;)
     
  9. roland1973

    roland1973

    Lid geworden:
    12 mei 2008
    Berichten:
    1.587
    Locatie:
    Helmond
    A Voila
     
  10. dennis.w

    dennis.w

    Lid geworden:
    26 aug 2008
    Berichten:
    828
    Locatie:
    ijsselmuiden OV
    zijn er nog andere mensen met een cougar???
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2009
  11. dies2000

    dies2000 Guest

    wat kunnen mensen ze zich druk maken om dingen reely is ook gewoon een merk van een ander namelijk xtm en die onderdelen zijn gelijk aan reely en de onderdelen van de cougar zijn gelijk aan die van de leopard alleen zijn de ondelen getuned en zwaarder blok en 2bak en als je besteld bij conrad dan heb je het vaak de zelfde week in huis
    en hoe vaak is het niet zo dat je lokale rc shop de spullen moet bestellen

    gr dies2000
     
  12. sandermt2

    sandermt2 Guest

    Jij lijkt jezelf hier anders nog het drukst te maken hoor. :p
     
  13. mkabel

    mkabel

    Lid geworden:
    1 sep 2008
    Berichten:
    597
    Locatie:
    nieuwegein
    als jij met je auto die niet start naar conrad toe wilt gaan voor de nodige informatie en hulp, dan kan dat dus niet, bij een modelbouw winkel kan dit weldegelijk.

    en meestal heeft een modelbouwzaak alles voorhanden wat het eerste stuk gaat aan een auto. gaje gekke dingen ermee doen dan kan er weleens iets stuk gaan dat dieper in je auto zit en niet overal voor handen ligt
     
  14. dennis.w

    dennis.w

    Lid geworden:
    26 aug 2008
    Berichten:
    828
    Locatie:
    ijsselmuiden OV
    conrad gebruikt force motoren, die verkoopt de modelbouwshop bij mij in de buurt ook, dus je kunt dan wel naar een modelbouw shop voor als de motor niet start!:cool:
     
  15. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    Dan hoop ik dat de eigenaar van je lokale modelbouwshop je minimaal 40 Euro per uur in rekening brengt voor het afstellen van een motor die hij in de vitrine heeft liggen, maar die jij bij Conrad hebt gekocht om een paar centen goedkoper uit te zijn!
     
  16. Roelof

    Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    20 aug 2003
    Berichten:
    29.484
    Locatie:
    Sassenheim
    En steeds meer winkeliers krijgen een hekel aan het massaal en goedkoop schuiven van de webshops die geen verdere support leveren. Goedkoop = duurkoop.....
     
  17. Thrustmaster

    Thrustmaster

    Lid geworden:
    3 dec 2007
    Berichten:
    229
    Nu is het voor de gevorderde gebruiker meestal geen probleem om bij een webshop te bestellen.(die weet toch wel wat ie aan het doen is) Maar een beginner kan beter bij de winkelier bestellen want in het begin is het toch allemaal nieuw en voor de inloop periode is het best wel handig dat je dan support kan krijgen.
     
  18. dies2000

    dies2000 Guest

    support is inderdaad belangrijk voor een beginner,
    maar voor afstellen en info kan je altyd bij je lokale shop terecht.
    ja dan worden er kosten gerekend maar die heb je ook als je je auto daar gekocht hebt

    gr dies2000
     
  19. snowmansion

    snowmansion

    Lid geworden:
    12 nov 2007
    Berichten:
    1.626
    Locatie:
    N-H
    Huh? Ja maar dat zijn gewoon dezelfde (wellicht ietsje duurdere) aanschafkosten (vd auto ) die je hoe dan ook hebt. Niet de support kosten... Alhoewel dat ook verschilt per toko. De een is er wat coulanter mee dan de andere als je iets niet hebt gekocht bij hun. Bedoel je RTR auto is pak hem beet een euro of 400 ofzo, oke dan niet bbij een modelbouwtoko daar besteld, maar als jij onderdelen als: zender/ontvanger, afstelsets, gereedschap etc etc ook koopt bij een andere zaak dan vind ik dat ze dat wel door de vingers moeten kunnen zien....
     
  20. Micropuller

    Micropuller Forum veteraan

    Lid geworden:
    1 jul 2004
    Berichten:
    6.399
    RTR = incl zender en ontvanger, dus dat zal wel niet. En zie jij personen die hun modellen bij Conrad kopen wel afstelsets en goed (=duur) gereedschap bij hun LHS kopen? lijkt me sterk. De lokale modelbouwboer mag een kannetje brandstof en, met veel pijn en moeite, een plugje leveren, maar daar kan de kachel daar echt niet van roken!
    Zelfs als je je wagen bij hem gekocht heb, kan ik me voorstellen dat hij je best op weg wil helpen, maar dat hij er ook niet op zit te wachten dat je elk weekend weer voor zijn neus staat. (niet dat ik wil beweren dat TS dit doet, maar ik zou ze niet graag de kost geven)
     

Deel Deze Pagina