Wat mij betreft gaat het onderwater filmen in de Galderse meren a.s. zaterdag gewoon door (zeker na de inspiratie filmpjes van Ronald). Door alle wijzigingen is het mij niet helemaal duidelijk wie er nu allemaal voornemens zijn te komen. Wellicht kan een ieder die komt dit nog even bevestigen.
Mij lijkt me het beste om zo rond 10:30uur af te spreken op parkeerplaats P2. Deze ligt op het kaartje onderin (parallel aan de moerstraat). Om bij de Galdersemeren te komen kun je het beste de afslag Ulvenhout/Chaam (afslag 14) nemen op de A58 (Breda-Tilburg) en de borden naar de Galderse meren volgen.
Galderse meren
Zelf zal ik de volgende zaken meenemen:
- Duikuitrusting;
- Onderwater fotocamera (digitaal);
- Onderwater filmcamera op statief met ca. 30 meter waterdichte kabel;
- Video recorder met video banden;
- TFT monitor;
- Kookstel, spek, eieren, e.d.
- U177.
De filmcamera, video recorder en TFT monitor hebben alle een
stabiele 230 V voeding nodig. Joop wilde eventueel zijn agregaat meenemen. Deze durf ik echter niet zonder bijvoorbeeld een UPS / No-break toe te passen (i.v.m. overspanningen). Heeft er iemand een dergelijk apparaat misschien staan. Daarnaast meende ik dat Raf een accu gevoede oploosing had voor het 230 Vac probleem. Ik weet echter niet je nog komt Raf en zo ja hoe lang de accu's het uit zullen houden.
Groetjes:
Mathijs