Onderwaterkleur vissersboot.

• Topicstarter Topicstarter Thomas Pronk
  • Startdatum Startdatum
wiggie zei:
Das nen schoon scheepje datte ge daar hebt Thomas. Ook een mooie kleur voor het onderwaterschip. :)

Dank je, ik hoor gelukkig echt alleen maar possitieve antwoorden. Net op straat was er ook iemand die er helemaal weg van was. Schilderwerk is toch echt zeker 40 % van een model.

Zal mij benieuwen of ik veel reacties krijg op de opendag in enschede zaterdag. morgen ga ik hem nog mooier maken, maar het is nooit af

Heb de boot vanavond in het water gedaan en ligt perfect met de waterlijn.
De foto's zet ik op mijn website en hier ook even natuurlijk!!!

Hier dan de foto's. TIP: wilt u echt alles te weten komen over deze boot, bezoek dan mijn website, daar heb ik een soort dagboekje gelijk op de eerste pagina. Aangezien er de komende tijd veel aan de boot veranderd gaat worden en de boot op een opendag vertoond word is het wel handig als u geinteresseerd bent om te kunnen kijken wat er gebeurd en wat de reacties zijn! http://www.thomaspronk.nl

HPIM2792.JPG

HPIM2797.JPG

HPIM2802.JPG

HPIM2804.JPG

m'n planning van vandaag is niet helemaal verlopen zoals ik wou, ben nu al zo'n 2 uur met een motortje bezig geweest voor de radar. Die eerst werkte. Nu eindelijk loopt hij weer na van 2 motoren 1 motortje te maken. jammer.... hij draait nu, nu nog snel even een demo programma via de pc. en dan maar kijken wat het word!

Voor de nieuwschierige mensen onder ons heb ik even een kopie gemaakt van de demolijst. Deze lijst zit ingeprogrammeerd in een stukje hardware dat in mijn boot zit. En via de pc kan ik een demo toevoegen en bepalen of de functies moeten knipperen, gedimd moeten worden en nog veel meer! Ik heb net even een demo gemaakt voor morgen. Hier kan ik mijn boot ergens neerzetten en dan speelt automatisch de demo af. Hieronder zet ik de lijst neer voor morgen, ook een tabelletje waarbij u kunt zien welke functie op het kanaal zit!

Kanaal: Functie: Wat gebeurd er?
1 Navigatie lichten Bak en stuurboord lichten ontsteken.
2 Top lichten Voor en achter licht ontsteken.
3 Schijnwerper
4 Binnen verlichting
5 Radar Radar gaat draaien.
6 Dashboard lichten 3 Dashboard lichten gaan knipperen
7 Momenteel geen functie -
8 Momenteel geen functie -
9 Momenteel geen functie -
10 Momenteel geen functie -

En dan hier de demo lijst: * betekend in werking

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Wachttijd
------------------------------------
1: * - - - - - - - - - 0:00:03