ongevaarlijke bommetjes voor onder vliegtuig

• Topicstarter Topicstarter ivo brosens
  • Startdatum Startdatum
Je kan ook gewoon een tl lamp droppen natuurlijk :D
Het probleem is denk ik ook dat je de bom op een harde ondergrond moet laten vallen anders gaat hij niet af ( tenminste als je met van die knalletjes werkt)
Ik zou het verhaal met de ballon proberen... deze ballon zou ik vullen met gips of met talkpoeder , met vullen bedoel ik dus een klein beetje tot de ballon in on opgeblazen toestand vol zit. dan opblazen in het kokertje. hij zal knallen en door de knal ook het gips of talkpoeder in het rond geblazen worden.

Groet Dennis

Maar dat valt toch niet? een balon is veel te licht om te vallen als een echte bom! Je maakt gewoon een pvc buis, met aan een uiteinde een kilo uranium, aan de andere uiteinde een kilo uranium , en die buit verzwaar je met heeel veel lood, een paar kielvlakken achterop om hem recht naar beneden te laten gaan en voila :lol:

Ik denk persoonlijk dat het idee wat ik aan haalde meer rook produceerd dan jou idee...
ook een stuk goedkoper en makkelijker aan te komen :d

groet dennis

nog even een vraagje
weet er iemand hoe je een mechanisme kunt maken dat je met een veertje of een rekker een pinetje kan maken om zo van die alarmpistool kogels kan af laten gaan
door een niet te harde slag op een pinetje te geven

Volgens mij kijk jij teveel films !!
Doe niet zo stom en ga gewoon normaal vliegen in plaats van achterlijke dingen te gaan doen waar je straks spijt van krijgt !!
Bedenk dat je om te kunnen modelbouwen het liefst alle 10 je vingers hebt , en natuurlijk 2 ogen , de rest van je lichaam kan je missen pik !!
Net als die debielen die de croftybom hebben uitgevonden ga jij ook een X de fout in met dit soort grappen !!
Denk toch eens een heeeeeeeeeeeel klein beetje na !!

Rustig Eddie, denk aan je hart!!! :roll:
Mensen ik moet we wel een beetje bij Eddie's ergernissen aansluiten. Ik heb al geschreven dat ik dit soort (domme) dingen al gedaan heb en dat het gelukkig altijd goed is afgelopen. Ik ben er wel mee gestopt juist omdat het zo gevaarlijk bleek te zijn. Het is enkele keren maar net goed afgelopen maar het had net zo goed fout kunnen gaan.
Dus stop met dit soort ideeën en hou het bij dingen ZONDER EXPLOSIEVEN van welke aard dan ook. Gebruik balonnen of zakjes (bommetjes) met meel of talkpoeder. Zet desnoods een flinke speaker naast het veld om daar "de knal" uit te laten komen.
Denk aan je eigen veiligheid maar vooral ook aan die van anderen.

P.S. Bedankt Vliegeniertje dat je al die formules en mixen verwijderd hebt. Ik was echt bang dat het helemaal fout zou gaan. :(

Gelukkig , steun !!
Ik gooi eieren met mijn calmato , werkt super en probeer maar s iemand op t veld te raken !!
Dat valt niet mee , en is ongevaarlijk !!
Niks bommen , kannen benzine , of andere sjit , lekker voor de hobbie als je per ongeluk storing krijgt en je tuigie vliegt vrolijk ergens iemand aan !!
Hoe ga je die explosie uitleggen ???
Terroristische escapades !!

eddie zei:
Niks bommen , kannen benzine , of andere sjit , lekker voor de hobbie als je per ongeluk storing krijgt en je tuigie vliegt vrolijk ergens iemand aan !!
Hoe ga je die explosie uitleggen ???
Terroristische escapades !!

Het zou me wel een giller zijn: "Ja sorry agent, gekaapt, denk door al qaida" :)

Hang er zakjes met nitroglycerine onder die je door een of ander mechanisme kan laten vallen. Knallen zal het zeker doen, maar veilig zal het niet zijn. Nitroglycerine ontploft bij een wrijving of stoot, maar dan krijg je wel kraters. Het aan nitroglycerine komen zal trouwens ook niet meevallen :lol:

Vat dit niet serieus op, dadelijk gebeuren er ongelukken :lol:

Laatst weer in het nieuws dat een vuurwerkbom in het gezicht van een agent ontplofte...
Ik moet er niet aan denken.

Ga parachutes droppen, is erg leuk en maak je eenvoudig van een oude paraplu.
Zie je dus ergens een kapotte plu uit een vuilbak steken, meenemen !

Je kunt ook een oude videoband openmaken, en de tape aan je staart knopen.
Erg leuk ! Hij rolt zichzelf af.

Als je dat niet spannend genoeg vind, ga je gewoon limbo-vliegen of touch and go`s maken op een behangtafel :wink:

Rhelie zei:
Als je dat niet spannend genoeg vind, ga je gewoon limbo-vliegen

Da's zo hard en laag mogelijk over het vrijthof knallen met je giantsscale toch? Best spannend maar of ze daar in Maastricht blij van gaan worden :D

Back