B
Bobovitch
Guest
Hallo allemaal,
Ik zal me eerst even snel voorstellen: Ik ben Bob en ik ben 16 jaar. Vorig jaar heb ik voor een schoolproject, met een aantal vrienden, raketten gemaakt en die afgevuurd. Dat vonden we zo leuk en gaaf, dat we daar nu onze hobby van hebben gemaakt!
De raket die we toen hadden gebruikt was er 1 die we via school hadden besteld (zij hadden t weer besteld bij Opitec). Het is een hele simpele raket maar toch wel een mooi ding!
Zie deze site voor meer info over de raket: http://www.opitec.nl/cgi/ITARTD ...3&P_8=K&P_PGM=ITSUCH&P_START=&P_SEITEN=000027
Wij, The Rocket Boys
hehe, vlogen toen met een simpele moter om te beginnen: een B4-4. Nou was er een paar dagen geleden op school weer een projectdag en gingen wij weer de lucht in met de raketten, alleen nu met C6-3's. Dit was natuurlijk een groot succes en zelfs zo'n succes dat we besloten hebben om "echte" raketten te maken, en daarmee bedoel ik: Raketten gemaakt van een ander soort materiaal (het is nu karton...) en we willen natuurlijk ook nu een iets grotere raket en het liefst groter dan een meter lang (minimaal!). Maar nou is er dus 1 probleem... ze verkopen geen raketten (meer) bij mijn lokale hobby-shop, en nou kan ik dus niet gemakkelijk aan raketten komen.
Dus ik heb al wel hier en daar op internet gekeken maar met weinig succes :roll:
Dus nou was mijn vraag (na dit hele verhaal
),
Weten jullie misschien goede internet sites waar je online raketten kunt bestellen, en dan het liefst van bedrijven die in Nederland zijn gevestigd?
Alvast bedankt!
Bob
Ik zal me eerst even snel voorstellen: Ik ben Bob en ik ben 16 jaar. Vorig jaar heb ik voor een schoolproject, met een aantal vrienden, raketten gemaakt en die afgevuurd. Dat vonden we zo leuk en gaaf, dat we daar nu onze hobby van hebben gemaakt!

De raket die we toen hadden gebruikt was er 1 die we via school hadden besteld (zij hadden t weer besteld bij Opitec). Het is een hele simpele raket maar toch wel een mooi ding!
Zie deze site voor meer info over de raket: http://www.opitec.nl/cgi/ITARTD ...3&P_8=K&P_PGM=ITSUCH&P_START=&P_SEITEN=000027
Wij, The Rocket Boys

Dus ik heb al wel hier en daar op internet gekeken maar met weinig succes :roll:

Dus nou was mijn vraag (na dit hele verhaal

Weten jullie misschien goede internet sites waar je online raketten kunt bestellen, en dan het liefst van bedrijven die in Nederland zijn gevestigd?
Alvast bedankt!
Bob