Online Veiling DND modelbouw te belgie

• Topicstarter Topicstarter mustang
  • Startdatum Startdatum
M

mustang

Guest
Voor de geinteresseerden op dit forum !

Mijn belgische collega's hebben een veiling online staan van een modelbouw winkel !

DND MODELBOUW in faillissement [België] - Online veiling - TROOSTWIJK BELGIE

ik weet niet precies hoe ik hier een link moet plaatsen maar op de site van Machinery auction - industrial auctioneer - Troostwijk Auctions even zoeken naar DND Modelbouw in Belgie !

Doe er je voordeel mee

Houd er rekening mee dat de winkel voor de veiling al behoorlijk uitverkoop heeft gehouden

Groeten

sorry dat ik het zeg.. maar ik vind het een k*t site..

en 39% aan toeslagen???? zo ken ik er nog een paar LOL!

als je dus 10 euro bied betaal je 14 euro..

21% belasting bovenop je bod
17% opslag. *winst voor de veiling dus*

Ik was een keer in Amsterdam naar een veiling gegaan voor 1:1 auto's. Ook die firma had dat toen georganiseerd, en ook toen moest je al kei veel aan toeslagen betalen.

Ik vind het ook erg belachelijk, maarja...

Erg jammer dat zo'n zaken over de kop gaan. Maar het is vaak de consument dat beslist, goedkoper online en je hoeft vaak de deur niet uit, dus helaas is er weinig kans voor de LHS. Maar ja vanuit je luie zetel mankeer je het praatje ook nog die je normaal in de LHS zou doen, Maar daar hebben we ook al wat op gevonden: MBF :) jammer maar het is zo.
Hij had beter een online winkel open gedaan...

Dnd had een Website, ik heb er nooit online gekocht( een paar zaken offline )
Maar het laatste halfjaar waren de prijzen van de site gehaald. Wss omdat ze ontmoedigend waren. Er zijn nog zo een paar belgische site waar de prijze verdwenen zijn.
Een trend die ik niet echt aanmoedig, ik heb me er al bij neergelegd dat ik te veel betaal bij de LHS, maar soms weet ik graag op voorhand hoeveel ik te veel betaal.

Zoals eerder aangehaald, de consument bepaald of je zaak blijft bestaan of niet. Hoe hard je ook je best doet !

Back