Onroad-Offroad Omgeving Antwerpen

Hi,

Ik ben Yannick rij met een Traxxas 4-Tec Nitro heb nog 2 vrienden die ook Nitro rijden.

Iemand in de Buurt van Antwerpen, Edegem, Mortsel, Lier, Boechout,.... die mooie plekken kent voor onroad. Heb een redelijk mooi plekje gevonden in Lier laat maar iets weten als iemand eens samen wilt gaan rijden.

Mvg,
Yannick

Ik rijd wel elektro maar om eens samen te gaan rijden zie ik wel zitten.onroad of offroad maakt niet echt uit.waar rijden jullie in Lier?Ik ben zelf van borsbeek en wij rijden al wel eens in het fort van borsbeek of anders aan de olympische looppiste aan de ruggeveldlaan in deurne.Wanneer de looppiste bezet is steken we de straat over naar het rivierenhof.Natuurlijk als je met nitro wil rijden zullen ze dat niet echt apprecieren op de looppiste of in het park aan de overkant.
Fort van borsbeek kan je misschien nog wel riskeren.

In het Fort van Borsbeek zijn we ook al gaan rijden.
Meestal rijden wij in het industrie terrein in Lier.
Nu zijn we iets aan het zoeken een beetje overdekt met wat licht zodat we in de winter ook wat kunnen rijden. Maar momenteel nog niets gevonden.

Mvg

vrees dat dat te moeilijk wordt...tenzij je een generator hebt.
een losse auto accu van 12volt kan ook een bron zijn voor verlichting.
In ieder geval,overdekt en verlicht zonder zelf iets mee te nemen van materiaal is quasi onmogelijk.En indien je toch al zoiets moest vinden dan wordt je ng beperkt omdat je nitro rijd ivm lawaai en uitlaatgassen ed.

Ja das waar. Maja dan is misschien de batterij van de auto leeg :).
Had een parking gevonden verlichting enz... Maja ik weet niet of dat daar mag das een parking van een winkel.
We gaan waarschijnlijk dit weekend rijden in Lier dus als je wilt laat maar iets weten.
We blijven zoeken naar nieuwe locaties om misschien dan eens in Antwerpen een soort meeting te organiseren.

Mvg

Nu mijn nieuwe lipo's binnen zijn heb ik wel interesse om eens mee te gaan rijden.
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?

Back