Ontmoetingsdag Barneveld 2e editie - 8 November 2014

Was ontzettend gezellig!
Heb ontzettend veel gehoord en ook nog wat tips gekregen. Erg leuk om al die modellen te zien en vooral de gezichten achter de personen op dit forum eens te zien!

was inderdaad weer tof om iedereen nog eens terug te zien en nog eens te spreken ok degene die ik nog niet gezien had

Hallo heren,

Wederom genoten en inspiratie opgedaan om vooral geduldig verder te gaan met mijn trage project. Schitterende modellen gezien en leuk om enkele bekenden gesproken te hebben.

Ik ben het geheel met al het bovenstaande eens en heb ook volop genoten want het was weer bere gezellig en ook ik heb bijna iedereen weer eens gesproken.
Ook was alles weer perfect verzorgd.

Ik ben het geheel met al het bovenstaande eens en heb ook volop genoten want het was weer bere gezellig en ook ik heb bijna iedereen weer eens gesproken.
Ook was alles weer perfect verzorgd.

En er komt begin november volgend jaar een volgende ontmoetingsdag!

Andy

Ontluisterend dagje... Dacht dat het Hollandsche vuurtje bij mij op een laag pitje stond maar dat is dus nu in alle hevigheid weer opgelaaid!

De 17de Hollandsche scheepshistorie, het laat me niet los...:(

Maar heb ook de andere schepen bewonderd, de nodige ideeën opgedaan, wat tip's mogen ontvangen, leuke gesprekken gehad, een paar keer door de winkel gestruind en de nodige artikelen gekocht voor de Warrior.
Kortom, een leerzame dag en leuk de gezichten achter de namen te zien.;)

Altijd weer leuk om de plaatjes te zien van zo,n ontmoetingsdag. Mooie foto,s Jan!

Back