ONTMOETINGSDAG te DUIZEL 2e EDITIE - 4 APRIL 2015

jullie laten er geen gras over heen groeien zeg.....
In principe komen wij met 3, maar zoals dit jaar moet ik kijken of ik vrij ben of vrij kan krijgen.
Ik werk volgens rooster en ik kan pas in Januari zien wat ik heb.
Dus ff geduld AUB !

En ik neem de standaard van Germt wel mee :D:D:D:D

Hoi Sjors, we hebben het maar snel aangekondigd, dan kan iedereen de datum vast vrijhouden. Nieuwe paas-traditie ;)

Hoi Nick,

Mag zeker in aanbouw zijn. Afgelopen keer was ongeveer 50/50 af/in aanbouw en dat geeft een erg leuk beeld van hoe een schip tot stand komt. Maar het is volgend jaar pas he dus wie weet heb je je schip dan wel af:)

Dan ben ik van de partij (als ik dan niet onverwachts iets anders heb;))
Ik hoop in de zomervakantie ver te komen met het schip, en ik kan in ieder geval de Albatros meenemen!

Volgend jaar op mijn verjaardag, moet wel werken maar met 2 nieuwe mensen in opleiding is de kans groot dat ik vrijaf kan nemen.

Wacht wel nog eventjes met inschrijven maar ik zie het zeker zitten.

Dat is mooi Luc, zou je dan ook iets meenemen, zomaar even uit nieuwsgierigheid;)

natuurlijk , de Santisima Trinidad en tegen die tijd de volgende romp van mijn nieuw projekt dat ik nog moet kiezen.

Leuk weer een ontmoetingsdag. Probeer ook weer vaan de partij te zijn mits er geen spannende 3d verschieting in de Ardennen georganiseerd gaat worden. Wacht dus met inschrijven, begin volgend jaar weet ik meer.

:banana: Jippie, eindelijk een ontmoeting met de Santisima :worship:.
Hebben we die muur in de Smis niet voor niets uitgebroken :rolleyes:...

Onze afspraak geld nog steeds dat je ermee mag varen, ik moet alleen de lift opnieuw maken daar ik de ford galaxy heb verkocht en nu een kleinere auto heb, waarin de volledige lift niet meer past.

Ik heb hier al even niets van me laten horen - vindt 2015 nl nog erg ver weg.

Rond die tijd zal de Batavia wel klaar zijn, dus ik kan haast niet verstek laten gaan - maar wacht toch nog wel even met aanmelden.

Ik moet ook even kijken hoe het uitkomt met m'n werk.
Maar als ik kom gaat het bottertje en een gedeeltelijke Victory mee.
Gr. Paul

Je zorgt :bad-words:maar dat je erbij bent met je Victory
Ik maak mijn Aggy niet voor niks zwart met geel, kan ik mooi bij jullie staan;);)

Germt heeft ook al een bijpassend kostuum besteld

maja-de-bij-kostuum-voor-meisjes.jpg

We hadden toch afgesproken dat je het tegen niemand zou zeggen Erik.
:rolling::rolling::rolling:

Dan ben ik van de partij (als ik dan niet onverwachts iets anders heb;))
Ik hoop in de zomervakantie ver te komen met het schip, en ik kan in ieder geval de Albatros meenemen!

De Albatros is helaas gesneuveld in een (niet al te handige) poging om hem beter te maken. Ik probeerde de lak eraf te halen maar ik ging iets te ruig te werk :rolleyes:

Gelukkig kan ik nog mijn geliefde Hermione meenemen :D :D

Chris,

Ik ga er vanuit dat ik deze dag aanwezig ben - heb me nog niet aangemeld omdat het best nog ver weg is.

Back