Ontploffende Lood accu

• Topicstarter Topicstarter jeehaa
  • Startdatum Startdatum
Als ik een accu was en ze zouden me in een krat van Jupiler zetten...
Ha, dan zou ik zeer zeker ontploffen. Al was het maar van schaamte...

Even zonder dollen:
Als je alles netjes hebt aangesloten: volgens mij niet.
Maar met een accu achter op je fiets is een minder briljante actie, denk ik...

Jij rijdt dus rond op een fiets met daar achterop een krat J******? (ik zal de naam maar niet herhalen). Daarin zit een 68 Ah accu, waarop een versterker met boxen is aangesloten? En dan vraag je aan ons of je misschien gevaarlijk bezig bent?

Ik denk niet, dat de accu zal ontploffen als de muziek aan gaat. Dat is zelfs zeer onwaarschijnlijk. Of dat met de overige weggebruikers ook zo is, durf ik te betwijfelen. De lontjes zijn tegenwoordig erg kort (als ze als lontjes hebben...).

Elke loodaccu behoort in een goed geventileerde ruimte te staan. Eventuele gassen uit de accu kunnen dan worden afgevoerd.

Als ik een accu was en ze zouden me in een krat van Jupiler zetten...
Ha, dan zou ik zeer zeker ontploffen. Al was het maar van schaamte...

Even zonder dollen:
Als je alles netjes hebt aangesloten: volgens mij niet.
Maar met een accu achter op je fiets is een minder briljante actie, denk ik...

Jij rijdt dus rond op een fiets met daar achterop een krat J******? (ik zal de naam maar niet herhalen). Daarin zit een 68 Ah accu, waarop een versterker met boxen is aangesloten? En dan vraag je aan ons of je misschien gevaarlijk bezig bent?

Ik denk niet, dat de accu zal ontploffen als de muziek aan gaat. Dat is zelfs zeer onwaarschijnlijk. Of dat met de overige weggebruikers ook zo is, durf ik te betwijfelen. De lontjes zijn tegenwoordig erg kort (als ze als lontjes hebben...).

:rolling::rolling::rolling:
geniale reactie :lol:

Maargoed, ik denk niet dat dat lekker zal fietsen met zo'n loodzware accu achterop. Ik zou dan eerst je bagagedrager wat verstevigen. En als je één keer hard omdondert met je fiets, ik weet niet of die accu (en dat kratje) het overleefd.

Back