Ontvanger doet niet meer wat hij moet doen :p

Nou, probleem, mijn ontvanger heeft een erg slecht berijk, zo'n 20 meter nog maar, wat eerst meer was (vliegtuig....) dit is echt ***, waar kan dit allemaal aan liggen? het gaat hier om de ontvanger die standaard bij mijn piper cub j3 van jamara zat, wat is hier aan te doen?

Het is geen storing, het is in 3 meter van goede ontvangst naar helemaal nix meer, binnen deze 20 meter ontvangt en reageert de ontvanger gwn heel goed, daarna kapt ie er gwn mee, dit is niet makkelijk als je telkens achter je vliegtuig aan moet rennen voor ontvangst...... Wie helpt mij :cry: ?

Deze ontvanger in de prullenbak smijten en heeeeeel snel vergeten of.... wat stellen jullie voor? :arrow: :idea:

Monkey zei:
waar kan dit allemaal aan liggen?

:?

wat denk je zelf?

Monkey zei:
ik heb dezelfde piper, superding, moet wel windstil zijn! mijne is int begin zelfs onder water geweest..... de romp is totaal verbrijzeld, geplakt en verbrijzeld en nu kan ik vliegen, ja idd met dit model nog steeds, enkel de wieltjes werken niet meer, deze hebben te vaak de val GEBROKEN.... hehe :lol: leuk dingetje,

Het aapje dat ik bomen klimt om vliegtuigen te redden (ook mijn piper cub kwam daar eens in en ik moest 15 meter klimmen....)

misschien een fabrieksfout? :evil:

ik wou net zeggen, dat ding heeft ooit in de plomp gelegen.

mik maar weg onderhand denk ik.
als je er toen niks aan gedaan hebt is dat vol oxidatie nu.

hallo

als een onvanger onderwater heeft gezeten zonder in een duikboot waterdicht te zijn opgesloten en je hebt hem zo laten drogen zonder hem open te doen dan zit dat ding vol oxidatie en is hij rijp voor de vuilbak

proficiat

sportieve groeten raf

Als ik dit zo lees, denk ik: Joost mag en zal 't wel weten. Het idee van een fabricagefout, daar zit wat in. Aankoopbonnetje opzoeken, hele handel meenemen naar je winkelier en zeggen dat de ontvanger het vanaf het begin niet heeft gedaan. Daardoor heeft het vliegtuig meerdere crashes meegemaakt.. en nu ben je het zat, je wilt je geld terug of een nieuw vliegtuig, compleet met besturing. Als ze daarop geen sjoege geven, kun je op dit forum in winkelbesprekingen daarna laten weten hoe slecht de service is........

Monkey,

Reparatie van zo'n ontvanger zal niet lonend zijn. Er is echter een goede kans, dat er nu of in de toekomst een losse ontvanger te koop zal zijn voor een redelijk bedrag. Niet alleen Jamara, maar ook veel andere merken hebben deze driekanaals besturing inmiddels in het programma opgenomen.

corrien, heb je de andere draad van monkey wel gelezem waar hij trots verteld meer dan meerdere malen gecrashed te zijn met het ding en zelfs het hele zwikkie onderwater heeft gelegen ?
en nu vind ie het gek dat het kapot is en jij wil hem terugsturen naar de winkel om de boel op te lichten ?? :(
en on top of that als de winkelier daar (begrijpelijk) niet in mee gaat ook nog een slechte bespreking in "winkelbesprekingen"

ik zie hem al staan met zijn totaal geplakt en bij elkaar geraapt pipertje wat er uit ziet alsof er een trein is overheengereden "meneer, ik wil mijn geld terug hij stoort" hahahaha.

Gerard,

Uiteraard bedoelde ik dit niet serieus, ik vond alleen de reaktie van Joost erg geslaagd :lol:
Vervelend genoeg zijn er natuurlijk mensen, die in zo'n geval reageren zoals ik omschreef; in winkelbesprekingen zijn echt voorbeelden te vinden. Dit soort lieden zorgen er dan ook voor, dat winkeliers en leveranciers niet altijd even soepel willen omgaan met gegronde klachten van normale modelbouwers...

Dan is het een merknaam van een leverancier, Amerikanen vinden dit soort verschijvingen heel leuk. Ik heb zelf gewerkt bij een firma die Align-Rite heet. Right ;) ?

Back