Ontvanger TREX 250??

Neem de AR6100E... is echt PERFECT voor deze heli met aansluitingen in het verlengde van je ontvanger, hier een foto:

De Ar6100 normaal is eigenlijk voor het mooie nog te groot... vind ik dan:rolleyes:

Neem de AR6100E... is echt PERFECT voor deze heli met aansluitingen in het verlengde van je ontvanger, hier een foto:

De Ar6100 normaal is eigenlijk voor het mooie nog te groot... vind ik dan:rolleyes:

De 6100e is precies de ontvanger die ik besteld heb :) Past dus prima zo te zien! Bedankt voor de foto :)

[offtopic]Zie ik de rcscrewz kit op jouw 250 op de foto? Is het het waard? De standaard boutjes zijn echt RUK (excuse le mot). [/offtopic]

dat zijn die washers, die de grotere aligns ook hebben, of daar RCskrews in zitten kan je denk ik niet zien, maar dat zal the jerre wel kunnen toelichten neem ik an, ik zelf heb de 6100 past ook perfect hoor maar dit is idd net wat mooier...

De 6100e is precies de ontvanger die ik besteld heb :) Past dus prima zo te zien! Bedankt voor de foto :)

[offtopic]Zie ik de rcscrewz kit op jouw 250 op de foto? Is het het waard? De standaard boutjes zijn echt RUK (excuse le mot). [/offtopic]

Heyz op de 250 op die foto zitten de RC screwz er idd op, maar veel schiet je er niet mee op:mad:... blijft RUK!! te klein:nooo:....

mooi te horen dat je de juiste ontvanger besteld heb:D:D

Back