Ook even voorstellen

alleen het merk MR? zegt mij niks.
Waar kan ik deze kit vinden a.u.b.
Wil deze kit graag hebben in 1:35, voor als ik eens tijd heb, voor mij is dit een stukje nostalgie:cool:

Germt

Volgens mij heeft JW de Boer modelbouw, een paar van deze kits. Ze zijn echter wel prijzig, volgens mij zitten ze bijna aan de 100euro

MR staat voor mathias Roth (MR MODELS) en KLIKKLIK

Nu ik de kit weer zie, mwah, het begint toch weer even te kriebelen.

Zelf niet op een YP gediend, maar heb een jaar of 4 een YA 126 gehad en veel zaken waren nagenoeg gelijk

Ik heb me de blubber lopen zoeken naar het bouwverslag van de YP op twenot. Dus niet, wel allerlei vragen etc , maar geen verslag.
Totdat ik mij opeens herinnerde dat ik dat op mijn homepage toendertijd had gezet. Okee, maar waar is mijn back up sticky.

ah, gevonden.
Nu is het even dubben, Germt, moet ik jouw via mail het verslag toemailen, of moet ik hem plaatsen bij Plastic Modelbouw. het is echter een project uit 2004/2005

Wat is wijsheid?

Tof dat je hier even naar zoekt Bert,
Ik heb even gezocht naar dit model, maar het lijkt er op dat het alleen in Duitsland te koop is.
Ach, heeft geen haast hoor, maar moet zeggen dat jouw YP er wel bijzonder mooi uitziet.
Zelf had ik het idee met dat model er in de toekomst een mooi diorama van te maken, zoals ik ze vroeger maakte met die huizen en gevels van, ik meen Verlinden of zoiets.
Ik kijk eens even rond, dit is allemaal van jaren geleden.

Germt

hallo ik wou me even voorstellen

ben johannes

ben nieuw op dit forum en nog niet erg wegwijs

bouw voornamelijk schepen en vliegtuigen in opdracht

(alleen nog maar plastic)

MVG J.L.W.Visser

Back