op hol geslagen auto

hey

ik heb een probleem:
als ik rijd met mijn nitro offroad 4WD verlies ik de verbinding en gaat hij op volegas vooruit zonder dat ik kan sturen of stoppen dan moet ik er achter lopen.

kunt u mij helpen!!!!

gipsy-feest.jpg

ja maar eerst leg ik hem stil en de electricteit staat voledig uit als ik er aan kom ik moet hem eerst terug uit zetten en dan weer aan zetten en dan kan ik er terug mee rijden.

Laatst bewerkt:
losse penlite's er uit en vervangen voor een 6 volt humppack voor de ontvanger.
en ik vermoed dat je een 27 mhz am zender hebt (is meestal bij beginners) en die zijn heel storings gevoelig

ja maar eerst leg ik hem stil en de electricteit staat voledig uit als ik er aan kom ik moet hem eerst terug uit zetten en dan weer aan zetten en dan kan ik er terug mee rijden.

Probeer eerst eens beter Nederlands te schrijven en dingen duidelijker uit te leggen. Goede hulp kunnen we je alleen bieden als je duidelijk bent.

Maar als ik het begrijp zet je de boel uit en weer aan en dan doet die het weer. Klinkt als een schakelaar probleem of heb je een 2.4ghz zender systeem?

Trouwens, de laatste tijd nog in vochtig gras of door plassen gereden?

Lijkt mij een schakelaar probleem. Steek de stekker van het batterijpack eens direct in de ontvanger (let op de plek van de zwarte draad!) en kijk of het nog gebeurt. Is het probleem dan opgelost, dan is het een defecte schakelaar...

Enne: schrijf eens wat duidelijker en uitgebreider...

Back