Op slot

Nou met 100 kom je ook al een eind, dus nee om te beginnen heb je de 600 niet nodig. De 600 is meer een "upgrade". Als je ze beide besteld heb je twee tramsmitters. Je kunt in mijn mening beter kijken of je cloverleaf antennes ergens kunt bestellen, dat zal je meer helpen.

thanks,die heb ik al ,dus de centen kan ik mij eerst sparen ,nu nog een goede makeligge osd er bij, tips?
is een 1000mah lipo ook nodig voor de googels ,stell je vliegt 20min.?
gr.Hj

Laatst bewerkt:
Nou met 100 kom je ook al een eind, dus nee om te beginnen heb je de 600 niet nodig. De 600 is meer een "upgrade". Als je ze beide besteld heb je twee tramsmitters. Je kunt in mijn mening beter kijken of je cloverleaf antennes ergens kunt bestellen, dat zal je meer helpen.

Dus we praten hier over 100 mw
Met rubberduck op vtx en vrx

Is er iemand die hier 1 km mee haald

Rob

Waarom op passen met cp?????
Typen op een iPhone is niet mijn sterkste punt blijkbaar. Ik bedoelde dat ik pas met cl's eindelijk wat verder kon vliegen. Met de storing op die omni's hen ik nooit verder dan een meter of 500 durven vliegen.

Typen op een iPhone is niet mijn sterkste punt blijkbaar. Ik bedoelde dat ik pas met cl's eindelijk wat verder kon vliegen. Met de storing op die omni's hen ik nooit verder dan een meter of 500 durven vliegen.

oke lol

heb ik ook wel is

al vlieg ik met 2,4 vtx 500mw

yagi 13 db en omni [ rubberduck ] dat werkt echt goed
ooit met cp op vtx en yagi op vrx dat was dus ruk,,,,maar toen wist ik niet dat
circulair een verticaal,niet zo goed werkt

2,4 vtx 500 mw met cp ant en cp op vrx heb je zeker 3 km spat en spat zuiver beeld

dus een goede antenne maakt veel verschil

met cp kan je vrij om je heen vliegen
met yagi moet er iemand je ant bij draaien,,als je geen tracker heb

maar ja zo zijn er vele goede en slechte combo,s te verzinnen

rob

Lol 600x800

Die module s kan je zo bestellen bij kopin
350 dollar dacht ik Alleen de kopin module

Daar kan je 3,3 volt op zetten
En video in aansluiten
Ik ski bril bouwen en klaar ben je

Rob

mja voor zo'n prijs kan je beter kant en klare goggles kopen. In de tussentijd ga ik een low budget versie maken met 3.5 inch display, een vergrootlens en wat schuim.

mja voor zo'n prijs kan je beter kant en klare goggles kopen. In de tussentijd ga ik een low budget versie maken met 3.5 inch display, een vergrootlens en wat schuim.

Ja zat il ook aan tedenken
Maar tijd gebrek
die schermpjes zijn erg scherp
En iets van 24 dollar of euro
Als je leesbril van + 4 of meer heb
Kan i heel dicht naar je gezicht
Ben is met gsm brillen winkel in gestapt
Hield gsm 2 cm voor mijn ogen en zei
Zie niks heb je hier een bril voor
Ja hoor zei die. Iets van +7
Kosten 80 euro of zo

Dus er is nog wel wat van te maken