Op zen kop/ Motorstoing?

Tja, zo'n storing op 35 mhz kan niet door schaduw komen.

Probeer eens wat ik al zei, kist in je hand en een slowrol simuleren met de motor aan.
Doet hij het al vanaf het begin of nu ineens.

Apparatuur al in een andere kist gezeten?

Ik hoor het wel.

GJ

Tja, zo'n storing op 35 mhz kan niet door schaduw komen.

Probeer eens wat ik al zei, kist in je hand en een slowrol simuleren met de motor aan.
Doet hij het al vanaf het begin of nu ineens.

Apparatuur al in een andere kist gezeten?

Ik hoor het wel.

GJ

Dat is op zich niet zon slecht idee, het probleem is alleen hoe moet ik een 2m kist van 5 kilo in de ronte gaan draaien, dat is bijna onmogelijk.

De servos zijn splinternieuwe de motor en de regelaar ook. Ontvanger accu is nog goed. Lipos zijn tweederhands, maar goed. en al 4 verschillende ontvangers in gehad maar hij doet het overal in en ook al in het begin. het vliegt gewoon niet fijn. een stukjes zekerheid die er nu niet in zit.

Grt.

Misschien dat iemand anders de kist vast kan houden en rollen.
Bepaalde dingen kan je al uitsluiten.
De ontvanger is OK, die heeft in andere kisten goed gewerkt.
Is dus ook geen zend/ ontvangst probleem.
Lipo's kan het niet in zitten.

ik hou het bij de ferrietkraal die heen en weer schuift of de regelaar.
Als dat het niet is zou er een verbinding ergens niet goed kunnen zitten maar die kans lijkt me klein want dan zou bij een looping of gewoon in rugvlucht ook zoiets op moeten treden.

Denk dat het in je regelaar zit, of de kabels daar naartoe.

GJ

Ken niets van 2,4 Ghz maar johan verklaar je nader.

Stevo

De gewone storingen so als knikimpuls bij metaal op metaal en van borstel motoren heb je niet bij 2,4 GHz

Ook dat lange kabel als antenne gaan werken heb ik niet .

Ook een ontsteking van een Benziner (bij korrekte montage . :D ) stoort niet .

Mvg Johan

Misschien dat iemand anders de kist vast kan houden en rollen.
Bepaalde dingen kan je al uitsluiten.
De ontvanger is OK, die heeft in andere kisten goed gewerkt.
Is dus ook geen zend/ ontvangst probleem.
Lipo's kan het niet in zitten.

ik hou het bij de ferrietkraal die heen en weer schuift of de regelaar.
Als dat het niet is zou er een verbinding ergens niet goed kunnen zitten maar die kans lijkt me klein want dan zou bij een looping of gewoon in rugvlucht ook zoiets op moeten treden.

Denk dat het in je regelaar zit, of de kabels daar naartoe.

GJ

OKe, bedankt voor de INfo.

IK ga er wat mee proberen.
zal zal mijn dx7 afwachten en het dan nog eens proberen.
als dat niet werk gewoon dei ring er een keer tussen uit halen.
en als dat niet werk weet ik het ook niet meer.

Grt.

Hoi peter, jij had futaba he? Nou daar heb je t al. Jij denkt dat t in je vliegtuig zit maar het zit in je zender!!!!!! Want spektrum heeft het end point addition (epa) altijd goed staan. Futaba niet! Je moet je low rate op 95 hebben staan en je high rate op 140, ik weet zeker dat het low en high rate bij jou bijna geen verschil inzit. Nu zul je denken wat heeft t nou weer te maken met als ik rol? Ik zou t ook niet weten maar het is de oplossing. Ik had dit namelijk ook met mn pitts. En spectrum heeft dat epa al standaart zo staan!

Gr rein

Hoi Rein, dit is ondertussen 5 jaar geleden. In 2008.
Toen vloog ik nog 35Mhz van graupner. Een mx 22
Dus geen Futaba. Dus daar lag het niet aan,

Peter

Ligt het niet aan het feit dat je op de kop net iets meer stroom trekt en dat het probleem kan zijn ? Heb het met mijn Cap 232 ook dat ik bij een flikrol altijd problemen krijg met regelaaR. Maar dan staan alle sticks in alle hoeken en trekt hij dus misschien te veel stroom ?

maar wat ik bedoel is als je ontvanger op zn kop ligt is het altijd net iets anders he, heb gelezen dat het wat minder ''precies'' is, de moter gaat dan twijfelen tussen laag en hoog (epa) en gaat dan hikken rond 1/2-2/3 gas, dat had ik dus ook, en door epa op ongeveer 99 laag te zetten en op 140 hoog, is het opgelost, zo stond het ook op het duitse forum, 6 anderen hadden dat daar ook ( ik ook) en bij hem was dat allemaal de oplossing, bij mij ook!

ik hoop dat ik je verder heb geholpen

groet rein, (en ben jij niet diegene met de turbine funjet op de show bij apollo? die samen was met phillip?)

Back