Op zoek naar een mooie DLG

Na mijn ervaringen aan de Mooiberg, ben ik nu op zoek naar een goede DLG. Zijn er mensen die een hebben liggen die ze wel van de hand willen doen? Ik wil wel gelijk "goed" instappen, dus ik zoek wel iets wat echt mooi vliegt. :cool:

ik heb mijn tantalus!

Gisteravond richting Vincent gereden. Vanuit Vincents huis gelijk door naar het vliegveld waar de Tantalus werd onthuld :D Prachtige kist! Ben er super blij mee! Was erg gezellig met Loet en Vincent, die nog even een potje tegen elkaar vlogen...Vincent won op het nippertje.... Heerlijk om deze prachtige dlg's te zien vliegen....blijf het magisch vinden!
Gisteren laat weer thuis gekomen en deze ochtend heeft mijn dochter mijn Tantalus "Elsje" gedoopt. Paar kusjes op de vleugel en romp en mijn tantalus is gezegend:cool:

Nu wachten op mijn ontvanger(D4R-II)....ben bang dat deze niet voor mijn vakantie gaat arriveren....balen....nog ff geduld hebben. Misschien is er iemand op het formum die nog een spektrum AR6260 heeft liggen die ik voor een net prijsje kan overnemen? Of even leasen;) want uiteindelijk ga ik Elsje vliegen met mijn Taranis zender...ipv mijn DX8...

Inderdaad........mooie aanwinst, een "echte" DLG Snoopy, om je vingers bij af te likken!
En nu maar zwiepen, ik heb net nog een stuk of twintig keer gegooid. Het weer is niet best, winderig en bewolkt, maar jongens, wat een lol heb je er toch altijd weer van!

Jaja snoopy, heb je je vrouw er ook bij verteld dat alles nu anders wordt ?

Zeg het maar vast hardop, zoals bij alle verslavingen begint het met zelf toegeven. Nu ben je een zwiepjunk !

Schat.....ik moet je wat vertellen....ik doe het nu met Elsje ! :D

Hahaha leuk hoor ! Welkom bij de club !

Tantalus Elsje lag vanmiddag in mn tuinn....lekker ding hoor :D ff geknuffeld.

Helaas moest ik vandaag Assen aan me voorbij laten gaan...even thuis zijn. alternatief was de libelle van snoopy vandaag fixen , en ff met zn 2en m'n mimi van Jeroen die ik lease om de hoek uitlaten.

De fotograaf gefotografeerd.....Ik zeg : Like !

_MG_6850.jpg

_MG_6859.jpg

Die snoopy is maar net bezig met DLG, maar hij is inmiddels helemaal hooked...hahahaha....net als wij !:hammer:

Laatst bewerkt:
Elsje past precies, maar dan ook echt precies in mijn '59 kever! Ben ik heel blij mee!
Super leuke foto's Frank! Was weer top gezellig! Je weet me goed diep in de nieuwe verslaving te trekken! ;) Het jagen op lift verveeld nooit!
Heb veel zin in de periode na de vakantie...zal mijn ontvanger dan wel hebben en kan "het dan eindelijk met Elsje doen!";)

Gisteravond richting Vincent gereden. Vanuit Vincents huis gelijk door naar het vliegveld waar de Tantalus werd onthuld :D Prachtige kist! Ben er super blij mee! Was erg gezellig met Loet en Vincent, die nog even een potje tegen elkaar vlogen...Vincent won op het nippertje.... Heerlijk om deze prachtige dlg's te zien vliegen....blijf het magisch vinden!
Gisteren laat weer thuis gekomen en deze ochtend heeft mijn dochter mijn Tantalus "Elsje" gedoopt. Paar kusjes op de vleugel en romp en mijn tantalus is gezegend:cool:

Nu wachten op mijn ontvanger(D4R-II)....ben bang dat deze niet voor mijn vakantie gaat arriveren....balen....nog ff geduld hebben. Misschien is er iemand op het formum die nog een spektrum AR6260 heeft liggen die ik voor een net prijsje kan overnemen? Of even leasen;) want uiteindelijk ga ik Elsje vliegen met mijn Taranis zender...ipv mijn DX8...
ik heb nog wel n ar 500 ontvanger van spectrum, kan je daar iets mee?
volgens mij is die 4 of 5 kanaals, wellicht kan je met de mixes op je zender toch uit de voeten. rudderless scheelt ook weer 1 kanaal;) stuur maar pb als je ff geholpen bent met die ar 500

ik heb nog wel n ar 500 ontvanger van spectrum, kan je daar iets mee?
volgens mij is die 4 of 5 kanaals, wellicht kan je met de mixes op je zender toch uit de voeten. rudderless scheelt ook weer 1 kanaal;) stuur maar pb als je ff geholpen bent met die ar 500

Thanks voor het aanbod!
Ik heb zelf ook nog wel ontvangers, maar dacht wel aan een carbon "safe" ontvanger.....Ik moet gewoon ff geduld hebben...:(

Hoe is hij gegaan vandaag? Was het mooi vliegen?

Snoopy, kijk eens in je PB-doos

Stop de machines...!!!

Vergeet het PBtje maar snoopy, ik werp juist nog eens een blik op de website van microtechnics en zowel mijn zender als jou ontvanger is weer beschikbaar!

Het gaat nog helemaal goed komen...:D:p

Ar600 werkt prima voor dlg. Enige verschil met de "carbon safe" is dat de antennes langer zijn en dus buiten de romp kunnen worden gelegd. Ar500 is te beperkt omdat de 2 aileron poorten aan elkaar gekoppeld zijn via een interne y-kabel idee

Die gekke snoopy is zwaar verslaafd zeg...is ie me vanochtend aant appen....staat ie vroeg op mooiberg te zwiepen......en of ik ook kom..... ja dag...uitslapu !!....

Back