Opberg-transport kisten

Ik ben voor een vereniging op zoek naar flinke kisten waar behoorlijk dure kostuums veilig in opgeborgen kunnen worden. Nu zijn er hier een boel vliegtuig- en botenbouwers die hun spul ook moeten vervoeren en ik hoop dat er mensen zijn die tips hebben. We hebben zitten kijken naar flightcases, maar die gaan gauw richting de € 300 en we hebben er een aantal nodig. Iemand een tip?

Mooie alu kisten inderdaad. Maar deze gaan ook gauw naar de € 300 (we zoeken rond de 110cm lengte. Ik zal eens uitzoeken wat het gaat kosten om ze zelf te maken.

OP het werk hebben we van die vervoers kratten, ik heb er ook 1 gebruikt toen ik per vliegtuig ergens naar toe ging om te racen, heel soms zit er wel weer een verse goede tussen.....

Je zal ongeveer 50 euro kwijt zijn om zelf een kist te maken, toevallig heb ik van de week voor mijn model een transport kist gemaakt.
Materialen kwamen van de bouwmarkt, de tri/multiplex platen hebben een afmeting van (plusminus) 60 bij 120 cm.

Dat is interessant spul, Roelof. De pallet-bakken zijn groot genoeg, betaalbaar en stapelbaar. We hebben al 2 trailers met spul en die zitten nu vrijwel vol. Dus stapelen maakt het wel beter.

Back