Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Strict legaal ja, maar ik heb het over moreel. Ik hoop dat ik je het verschil niet hoef uit te leggen...Tsja, tis zijn geld, mag die toch mee doen wattie wil?![]()
Dat is een verdraaiïng van mijn worden.Iemand die zijn versleten spul aan een spectaculair einde wil helpen is niet moreel bezig?
Volgens mij vloog het niet onaardig, op dit forum worden heel wat modellen opgelapt die in slechtere staat zijn.Die kerel had een toestel die niet vliegwaardig meer werd geacht, dus die is op een leuke manier et graf in geholpen.
Volgens mij vloog het niet onaardig, op dit forum worden heel wat modellen opgelapt die in slechtere staat zijn.
Sorry Sven, ik vind het immoreel, wat jij vindt mag je lekker zelf weten.
Zo, weer genoeg offtopic geëmmerd, kunnen we weer door met de queste naar een opblaas model vliegtuig..
Koop eens een flesje helium in Nederland, dat valt nog vies tegen.
Of je moet zon peperdure cilinder gaan huren met een hoop gesjouw van dien.
Maar waar het bij mij om ging is of je bijvoorbeeld niet zon combatwing achtig geval opblaasbaar kunt maken. Met interne ribben krijg je de flex er al een heel stuk uit volgens mij, als je em maar lekker strak oppompt. Hij zal wel lekker eigenaardig besturen met al dat geflubber gok ik, maar een beetje rustig vliegen moet toch wel gaan?![]()