Opbouwen van een chassis

Hallo bouwers.

Ik heb een chassis pas van iemand overgenomen. Daar zaten wel wat dragen armen bij en noem maar op. Maar hij is helemaal niet compleet. Zelfs de wielen zijn verschillend. Nu wil ik graag vanaf de chassis helemaal alles zelf opbouwen. Alleen hoe pak ik zoiets aan en hoe weet ik welke onderdelen ik moet hebben. Want ik heb geen merk geen naam niks niet. Alleen een chassis waar ik van weet dat het een truck was.

Groetjes
Berrie

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien even wat foto's hier plaatsen? Maybe weet iemand wel wat voor soort truck het is!
Na dat je weet welk merk het is kan je gaan zoeken naar een handleiding.(google)

Succes :)

Zomaar onderdelen van verschillende merken combineren? Ik denk dat je dat rustig kunt vergeten (tenzij je er een half zelfbouw project van maakt)

Hier zijn de foto's
hetuse3a.jpg
syqe4u2y.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
oh super thanx voor de tip. hopen kan ik er nog dingen bestellen om hem compleet te maken want zelfs de wil ophanging is niet eens compleet. dus zou wel fijn zijn als ik dat al kan doen de rest kan natuurlijk andere merken in. Er waren ook allerlei verschillende moertje en weet i9k veel wat gebruikt. maar nu kan ik hem lekker op mijn gemakkie in elkaar bouwen en veel leren!!

Back