Ruiter Jan. F. 12 nov 2023 #21 piet zei: blijft een leuk bootje, heb hem toen van tekening gebouwd is bij mij 82 cm. heeft een prachtig vaarbeeld. groet Piet Bekijk bijlage 446727 Klik om te vergroten... Hallo, waar kan ik de tekeningen vinden Jan
piet zei: blijft een leuk bootje, heb hem toen van tekening gebouwd is bij mij 82 cm. heeft een prachtig vaarbeeld. groet Piet Bekijk bijlage 446727 Klik om te vergroten... Hallo, waar kan ik de tekeningen vinden Jan
k-k Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 13 nov 2023 #22 https://www.modelbouwtekeningen.nl/nvm-1014039-opduwer.html
zwartezee 13 nov 2023 #23 Johnscheepers zei: Goede dag zou u mij het adres kunnen geven van de meneer die die figuren maakt? Klik om te vergroten... Goedemorgen, die beste man is ermee gestopt. Ik had het nagevraagd maar hij doet het net meer helaas. waren erg mooi idd
Johnscheepers zei: Goede dag zou u mij het adres kunnen geven van de meneer die die figuren maakt? Klik om te vergroten... Goedemorgen, die beste man is ermee gestopt. Ik had het nagevraagd maar hij doet het net meer helaas. waren erg mooi idd
Jan Blonk 13 nov 2023 #24 zwartezee zei: Goedemorgen, die beste man is ermee gestopt. Ik had het nagevraagd maar hij doet het net meer helaas. waren erg mooi idd Klik om te vergroten... Je zou eens kunnen kijken bij Haller 3D in Duitsland. waarheidsgetrouwe figuren. Meestal in iedere schaal ( op aanvraag) te bestellen gr. Jan
zwartezee zei: Goedemorgen, die beste man is ermee gestopt. Ik had het nagevraagd maar hij doet het net meer helaas. waren erg mooi idd Klik om te vergroten... Je zou eens kunnen kijken bij Haller 3D in Duitsland. waarheidsgetrouwe figuren. Meestal in iedere schaal ( op aanvraag) te bestellen gr. Jan