Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vanmiddag de mast gemaakt, heb hem kantelbaar gemaakt.
het meeste werk was de draadjes erdoor te krijgen.
aan de onderkant van de mast een contragewichtje gemaakt zodat deze blijft staan.
na het vele gronden, plamuren en weer schuren de uiteindelijke kleuren aangebracht.
nu alleen me nog verdiepen in de details en bij die details hoort ook het maken van een standaard.
heb de scheepslantaarns bestelt en zodra deze binnen zijn kan ik ze monteren.
de schroef is bij mijn zoon in de polijstmachine zodat er straks een blinkende schroef onder zit.
groetjes piet
bedankt Frederik, ik vond het ook wel een acceptabele oplossing.
en Jarvin foto gemaakt met wat verlichting binnen dan zul je zien dat het gewoon helder plexiglas is.
de foto is wat onscherp, dit komt omdat ik iets te dichtbij was.
van de week wat kleine aanpassingen gedaan zoals een andere motor, robbe 755/40, andere luidspreker en een betere regelaar.
aankomende week komen de accu's en zal ik de boot is in het water leggen om te kijken of er nog wat lood in moet om hem goed in het water te laten liggen.
groetjes piet
vandaag weer gevaren en gelijk wat foto's en een filmpje gemaakt.
ben toch zeer tevreden over het resultaat.
groetjes piet
ps. Jan het aantal omwentelingen weet ik niet precies, de motor draait rond de 8000 toeren.
en de motor wordt een kleine beetje warm maar niet schrikbarend.