M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
als je weet dat het goed gaat is het goed,maar meestal gaan die auto's die niet 'brushless ready' zijn gewoon bijna kapot van die kracht.waarom niet?
me maat heeft precies de zelfde auto en heeft er een 12 turns brushless inzitten en er is niks mee.....
want ik kan een brushless set kopen voor maar 28,99
op
eZRun Brushless Motor 12T 25A P-card 3in1 COMBO RC Auto - eBay Associated, Maßstab 1 10 Elektro-Glattbahn, Autos, RC-Modellbau, Modellbau. (Eindtijd 16-jul-09 17:00:00 CEST)
en dat gaat 2 keer zohard als mij
waarom niet?
me maat heeft precies de zelfde auto en heeft er een 12 turns brushless inzitten en er is niks mee.....
want ik kan een brushless set kopen voor maar 28,99
op
eZRun Brushless Motor 12T 25A P-card 3in1 COMBO RC Auto - eBay Associated, Maßstab 1 10 Elektro-Glattbahn, Autos, RC-Modellbau, Modellbau. (Eindtijd 16-jul-09 17:00:00 CEST)
en dat gaat 2 keer zohard als mij
Spaar voor een TA-05 in de plaats van een Brushless setje, rijd veel beter, en kan later wel makkelijk een Brushless setje aan.
kan een TA-04 een brushless setje aan ? mijne is gewoon volledig uit carbon en heb veel betere kogelagers gekocht da die beter bolt . heb altijd met een 10x2 turns motor gereden van lrp ( brushed ) maar heb net een brushless combo setje van lrp gekocht van 6.5turns , kan mijne wagen da aan ? en gaat die hiermee sneller ?