Opel Calibra TA-02

• Topicstarter Topicstarter Maartje_karsten
  • Startdatum Startdatum
M

Maartje_karsten

Guest
hallo,
hier mijn autootje

er komt een brushless setje in,

volgende keer een filmpje
voor de mensen die daar naar uitkijken.

waarom niet?

me maat heeft precies de zelfde auto en heeft er een 12 turns brushless inzitten en er is niks mee.....

want ik kan een brushless set kopen voor maar 28,99
op

eZRun Brushless Motor 12T 25A P-card 3in1 COMBO RC Auto - eBay Associated, Maßstab 1 10 Elektro-Glattbahn, Autos, RC-Modellbau, Modellbau. (Eindtijd 16-jul-09 17:00:00 CEST)

en dat gaat 2 keer zohard als mij
als je weet dat het goed gaat is het goed,maar meestal gaan die auto's die niet 'brushless ready' zijn gewoon bijna kapot van die kracht.
vaak willen ze dan ook meteen de snelste brushless motor nemen die er te krijgen is;)
damn dat setje is goedkoop

waarom niet?

me maat heeft precies de zelfde auto en heeft er een 12 turns brushless inzitten en er is niks mee.....

want ik kan een brushless set kopen voor maar 28,99
op

eZRun Brushless Motor 12T 25A P-card 3in1 COMBO RC Auto - eBay Associated, Maßstab 1 10 Elektro-Glattbahn, Autos, RC-Modellbau, Modellbau. (Eindtijd 16-jul-09 17:00:00 CEST)

en dat gaat 2 keer zohard als mij

Er komt ook nog 12 euro verzendkosten bij...
Maar de regelaar is maar 25A, lijkt me toch net iets te weinig. Ga dan voor de 35A of beter 60.

De 35 en 60A worden vaak geleverd met een snellere motor... Dat zou ik de TA-03F niet aan doen .... Die is daar echt niet geschikt voor , een wat snellere brushed leverde bij mij al problemen op ;)

De wagen is sowieso niet berekent op brushless....

Spaar voor een TA-05 in de plaats van een Brushless setje, rijd veel beter, en kan later wel makkelijk een Brushless setje aan.

waarom is hij zo goedkoop ? wel... lees de beschrijving maar eens wat beter want er staat duidelijk dat dit een setje is voor 1/16 1/18 modellen ;)

Spaar voor een TA-05 in de plaats van een Brushless setje, rijd veel beter, en kan later wel makkelijk een Brushless setje aan.

kan een TA-04 een brushless setje aan ? mijne is gewoon volledig uit carbon en heb veel betere kogelagers gekocht da die beter bolt . heb altijd met een 10x2 turns motor gereden van lrp ( brushed ) maar heb net een brushless combo setje van lrp gekocht van 6.5turns , kan mijne wagen da aan ? en gaat die hiermee sneller ?

kan een TA-04 een brushless setje aan ? mijne is gewoon volledig uit carbon en heb veel betere kogelagers gekocht da die beter bolt . heb altijd met een 10x2 turns motor gereden van lrp ( brushed ) maar heb net een brushless combo setje van lrp gekocht van 6.5turns , kan mijne wagen da aan ? en gaat die hiermee sneller ?

Ik heb ook een TA-04 en ik denk het wel. Dat carbon gaat niet uitmaken of je wagen die motor aankan, maar is lichter ;) 6.5 is misschien wat veel voor zo'n auto, af en toe nieuwe tandwielen zullen wel nodig zijn. Hij geet zeker sneller zijn als die 10t.
Succes ermee.

Ps. Wat voor body heb jij erop?

ik rijd voornamelijk rond met m'n mercedes dtm clk 2000 of ferrari kap ;) maar ik heb nog andere een camaro , en nog een unieke cobra kap echt dat is een pareltje staat immers te koop voor 40 euro ;)
en een paar tandwielen kwijt kan geen kwaad heb reserve onderdelen met hopen :)

Mrci om te antwoorden op mn vraag Joris ;) grts

nieuwe foto´s

Hallo,

ik had een nieuwe kap gekocht en hier wat foto´s

nee nog niet maar er komt waarschijnlijk een Huricanesetje van conrad er zin te zitten.
10 turns

Back