Open Clubrace AMCA 22 MEI as.

Hallo allemaal,

As. 22 Mei heeft de Amca een Open clubrace op de kalender staan en kan goed gebruikt worden als training voor de ETS die kort daarop volgt !!

Er wordt gereden in de volgende klassen:

- Ready to run
- Toerwagen Stock
- Toerwagen Modified
- Vrije klasse (Pro-10)

Hopelijk tot dan !!

Rob Janssen

Rob de toerwagen stock is dat met een citrix regelaar of mag je ook een andere gebruiken kan namelijk geen regelement vinden vandaar..

Groeten

john

Rob de toerwagen stock is dat met een citrix regelaar of mag je ook een andere gebruiken kan namelijk geen regelement vinden vandaar..

Groeten

john

Hoi John,

Je mag ook met een andere dan de Cirtix regelaar rijden in de stock.

Groeten,
Jan Kraanen

wat houd de "vrije klasse" precies in? Waarom staat er "vrije klasse" en geen pro10 als er pro10 gereden word in die klasse. Wellicht een gekke vraag maar vindt het beetje vreemd overkomen? Iemand wellicht meer info hierover?

Zit wat in inderdaad, ik denk dat de Pro10 zijn sporen al wel weer heeft achter gelaten om gewoon genoemd te worden...

wat houd de "vrije klasse" precies in? Waarom staat er "vrije klasse" en geen pro10 als er pro10 gereden word in die klasse. Wellicht een gekke vraag maar vindt het beetje vreemd overkomen? Iemand wellicht meer info hierover?

Dit is de naam zoals deze bij de Amca clubraces gebruikt wordt.
Tijdens de clubraces is in deze "Vrije klasse" de Pro10 en Toerwagen Modified samengevoegd, vandaar dat het niet specifiek Pro10 heet...
Alleen waarom het nu bij de OC wederom "vrije klasse" wordt genoemd weet ik ook niet, omdat er nu wel een aparte Toerwagen Modified klasse gereden wordt...

Tijdens de clubraces is in deze "Vrije klasse" de Pro10 en Toerwagen Modified samengevoegd, vandaar dat het niet specifiek Pro10 heet...
Alleen waarom het nu bij de OC wederom "vrije klasse" wordt genoemd weet ik ook niet, omdat er nu wel een aparte Toerwagen Modified klasse gereden wordt...

vrije klassen benaming:
1) omdat als er niet genoeg lui in de modified zouden zijn ze alsnog bij de vrijeklassen worden gevoegd
2) omdat ook f1 modellen welkom zijn in deze klasse

vrije klassen benaming:
1) omdat als er niet genoeg lui in de modified zouden zijn ze alsnog bij de vrijeklassen worden gevoegd
2) omdat ook f1 modellen welkom zijn in deze klasse

ok duidelijk :cool:

Back