Open Clubrace AMCA 22 MEI as.

Jammer dat dit samen valt met onze 2de clubwedstrijd van RC-Hotwheels, anders zouden er denk ik aardig wat F1 rijders van ons daar een keer willen rijden.

Maar dat gaat zeker een keer gebeuren.;-)

IK heb 3.5 gereden tijdens de ETS-test op AMCA en vind het helemaal niets.....wordt het weer een soort semi modified, als je heel hard wilt rijden is daar al een klasse voor!!; aangezien het een clubwedstrijd is (okee, wel open) maar geen ETS-test lijkt me 4.0 de juiste verplaatsing

IK heb 3.5 gereden tijdens de ETS-test op AMCA en vind het helemaal niets.....wordt het weer een soort semi modified, als je heel hard wilt rijden is daar al een klasse voor!!; aangezien het een clubwedstrijd is (okee, wel open) maar geen ETS-test lijkt me 4.0 de juiste verplaatsing

met de ETS test dag heb ik 3.5 getest en het was niet sneller maar de motor was echt warmer :halfrobot::halfrobot:

ik had juist de ervaring dat met 4.0 warmer werd ..........en je met 3,5 de wagen veel meer kunt laten rollen en niet zo hoeft te knijpen ......

dit was volgens mij ook iedereen wel bevallen tijdens ets heemstede (3,5 )

en de afgelopen NK op Raco .....motor werd met 3,5 verplaatsing en de laatse nieuwe lipo's echt nog geen 50 graden

moet helaas werken met de OC .....dus ik zie het wel met de ets

gr Ronald

Back