Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
is een mooie baan ben er eenkeer geweest (wilde zeker lid worden) maar na wat info in gewonnente hebben van wat rijders over hoe en wat daar is me op gevallen dat steeds het zelfde verhaal na voren komt over een familie de vries die met een dictariale manier regeerd over de club dat is erg zonde van en niet goed voor een club
gr g
is een mooie baan ben er eenkeer geweest (wilde zeker lid worden) maar na wat info in gewonnente hebben van wat rijders over hoe en wat daar is me op gevallen dat steeds het zelfde verhaal na voren komt over een familie de vries die met een dictariale manier regeerd over de club dat is erg zonde van en niet goed voor een club
gr g
gr g
Hey Halewijn,
Bij de inschrijving staat de pro10 er nog niet niet bij maar dit zal zeker gebeuren en dan is het idd een mooie training voor de NK.
mvg Roy