Open clubwedstrijden MRM & open dag

Yos, Wat foxspeed bedoeld is dat als de tijdwaarneming aan staat(meestal op zondag) dan zal je een eigen transponder mee moeten nemen.
MRT of AMB maakt niet uit.
Beide werken op ons systeem.
Leen transponder worden alleen tijdens wedstrijden ingezet.

mvg Roy

Laatst bewerkt:
Roy,

Het lijkt me niet meer dan logisch dat je je eigen transponder meeneemt, ik was op zoek naar de merken die op jullie systeem werkt. Dat vind ik niet terug op de MRM website.

Dank voor je info!

Groet! Jos

is een mooie baan ben er eenkeer geweest (wilde zeker lid worden) maar na wat info in gewonnente hebben van wat rijders over hoe en wat daar is me op gevallen dat steeds het zelfde verhaal na voren komt over een familie de vries die met een dictariale manier regeerd over de club dat is erg zonde van en niet goed voor een club

gr g

Ik vraag me toch elke keer weer af, wie dit soort verhalen verzint !!!!!!!! :mad:

En het is maar net wat je dictatoriaal noemt, alles goed willen regelen kan ook een vorm zijn

Gr rene

Laatst bewerkt:
is een mooie baan ben er eenkeer geweest (wilde zeker lid worden) maar na wat info in gewonnente hebben van wat rijders over hoe en wat daar is me op gevallen dat steeds het zelfde verhaal na voren komt over een familie de vries die met een dictariale manier regeerd over de club dat is erg zonde van en niet goed voor een club

gr g

Juist drie hoeraatjes voor de familie de Vries. Zij doen heel veel voor de vereniging en dat is helemaal goed voor de vereniging. Ik zou zeggen, kom nog een keer langs.

@Rene, ik heb hard moeten lachen om de reden waarom bericht was aangepast.

gr g

Ik kon het niet laten hier even op te reageren ........

Heb in het verleden vaak in swifterband gereden en vorig jaar ook op MRM
en moet zeggen dat de club blij mag wezen met zulke mensen die er maar
altijd zijn en veel voor de club doen..

Heb ook alleen maar positieve ervaring

mvg Ronald Bestman

Zonder vrijwilligers geen onderhoud.
Geen onderhoud, baan verwaarlosing.
Baan verwaarlosing, geen wedstrijden.
Geen wedstrijden, geen club.
Circel is rond.

Grt Roy

De inschrijving voor de 1ste open club wedstrijd van dit jaar bij MRM is geopend, je kunt je inschrijven via de MRM site onder het kopje inschrijvingen (hoe verzinnen ze het ;))

Ga me zo inschrijven voor de Pro-10 klasse, wie volgt? :D

Gr. rene

Tja, dat word keuzes maken voor mij:confused:
F1 en TC,F1 en Pro10 of Pro10 en TC.
Heb genoeg accu's voor alle klasses maar of ik dan ook de tijd er voor heb?:confused:
Dilemma's;)

mvg Roy

Hey Halewijn,

Bij de inschrijving staat de pro10 er nog niet niet bij maar dit zal zeker gebeuren en dan is het idd een mooie training voor de NK.

mvg Roy

Hey Halewijn,

Bij de inschrijving staat de pro10 er nog niet niet bij maar dit zal zeker gebeuren en dan is het idd een mooie training voor de NK.

mvg Roy

Kwam ik vanmorgen ook achter, heb inmiddels al een berichtje naar Ronald gestuurd ;)
Hij zou het aanpassen, voor wat betreft het regelement is het misschien een idee om gewoon het Nomac regelement aan te houden?

Gr. rene

@Rene......Mij zegen heb je.
Ik denk dat de meeste mensen het wel met deze regelementen eens zijn;)
Dit ivm wat Halewijn ook aan gaf.
Een mooie training voor de NK:cool:

mvg Roy

Even voor de duidelijkheid, de regelementen staan onder het kopje, http://www.modelracingmidland.nl/ReglementSectieElectro1-10-2012.pdf

Net als bij de Nomac, op een paar verschillen na zoals; bij de motoren zijn alle merken toestaan zolang het maar minimaal een stergewikkelde 10,5T motor is
ook mag je met een 19T brushed motor rijden (mocht je dat willen)

En een Li-Po laadzak is niet verplicht, hier zijn wij namelijk geen voorstander van, omdat je dan niet direct kunt zien of je accu bol begint te staan. ;)

En een Li-Po laadzak is niet verplicht, hier zijn wij namelijk geen voorstander van, omdat je dan niet direct kunt zien of je accu bol begint te staan.*

???

Als er met 1c wordt geladen, zal dat niet gebeuren lijkt me. Vreemd dat mrm tegen het advies van de nomac handelt, dat terwijl jullie aangesloten zijn binnen de nomac en er dit jaar een nk gereden gaat worden...

Begrijp me niet verkeerd, ik vinden een lipo zak zelf ook een beetje overdreven, maar veiligheid voor alles.

Halewijn

Hey Halewijn,

De discussie wel of geen lipo zak tijdens het laden is en zal altijd aanwezig zijn;)
De 1 zegt is veilig ivm dat als de lipo in vlammen op gaat je niet een direct gevaar hebt(de lipo zak).
De ander zegt, als de lipo in vlammen op gaat en je op dat moment de lipo zak opentrekt(niet gezien dat deze rookt) dan krijg je de steek vlam in je gezicht:(
Dit is tijdens de club races en niet tijdens de NK.
Ik neem aan dat er tijdens de NK een stukje strenger opgelet gaat worden.
Hierover zal denk ik het bestuur meer duidelijkheid over kunnen geven:cool:

mvg Roy

Laatst bewerkt:
Ik heb de wedstrijd ook in ieder geval in mijn agenda gezet, maar ik weet nog niet of het tot een inschrijving gaat komen. Voorwat betreft het laden in een lipozak; de nomac neemt wel vaker een besluit waar door de rijders nogal wat op afgedongen wordt.
Ik ben ook geen voorstander van een lipozak, om exact dezelfde reden als Rene aangeeft. En wat is uberhaupt het risico, als je maar op 1C laadt? Ik heb proefondervindelijk vast kunnen stellen dat het grootste risico de gebruiker zelf is. Als je bijvoorbeeld per ongeluk een gaatje in de lipo prikt, dan pas heb je feest.

Sorry voor de eventuele onduidelijkheid omtrent de laadzak, ik bedoelde ook dat deze tijdens een clubwedstrijd niet verplicht is. :oops:
Natuurlijk wel bij het NK in september

Je mag hem natuurlijk ten aller tijde gebruiken als je dat wilt.

Gr. Rene

De inschrijving voor de 3de open club wedstrijd is geopend, inschrijven kan via de site van MRM.

Waneer de 2de wedstrijd ingehaald gaat worden is nog niet bekend :mad:

gr rene

Back