Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Beter zo, al vind ik dat er ook foto's te vinden zijn die veel te veel verzadigd zijn.
Daarnaast scheelt het vaak gigantisch op welke monitor je de foto bekijkt en ook met het omzetten (verkleinen) van de foto voor forumgebruik zien de kleuren/scherpte er achteraf toch vaak anders uit.
Ik stond redelijk rechts bij het begin van baan 028 net links van de hangars aan de overkant.
zelf ga ik zaterdag omdat ik moet werken vandaag...
We wonen dichtbij dus ik kan op het fietsje.
Bij mooi weer de grote shows zelfs vanuit de achtertuin te bewonderen!
aan de ene kant blij dat ik niet geweest ben wegens de (klijne) hoeveelheid regen aan de andere kant wel jammer dat je het geluid gemist hebt (motoren).
de hele dag zon beetje achter de livestream gezeten wat echt goede te doen is moet ik zeggen, je ziet alles even goed of mischien nog wel beter dan dat je er bent.
alleen het geluid dan he,
hopen op een goede weersverwachting in 2013 maar dan moet het helemaal gewldig worden want dan is het 100 jarig bestaan.
Vandaag geweest tot +- 15 uur. Kregen vaag te horen dat de show met de f16's afgelast was ivm het weer.We hebben ze wel alle 6 zien opstijgen en landen maar dat was alles VETTE domper dus. Ook het programma klopte niks van.
Aangezien de f16 show afgelast was zijn we terug gaan lopen.Helaas was er toen wel een F16 show maar niet van nederlandse bodem dus grote tegenvaller aangezien wij al bij de auto waren.BALEN.
De f16s stelen toch altijd de show.De filmpjes van vrijdag zagen er wel goed uit en ook met de f16's
Ook vondt ik de afstand erg ver.Zo hebben we niks meegekregen van de grondtroepen terwijl we zeer dicht bij het hek stonden.
Ik was er gisteren. Goed weer gehad, maar helaas vlogen de Red Arrows niet wegens een zieke piloot.
Verder heeft de rest het volledige programma afgewerkt. Turkse F-16 Demo was ook leuk, weer eens iets anders dan Hitec en Mitch.
Team Viper was ook een mooie belevenis.
Foto's van deze dagen oa te zien op Zoom
Komende dagen volgen er nog meer foto's, ik moet er nog een stuk of duizend uitzoeken...
Ik hoop dat we volgende keer beter weer hebben en we alle show's kunnen zien en doorgaan.We dachten eigenlijk dat het afgelopen was aangezien we afgelast hoorde.
Ook liepen een hoop mensen weg op dat moment.
Op de terugweg de red Arrows gezien met aangepast programma.Was zeer indrukwekkend! Maar geen f16's
Al met al was het een leuke dag en een mooi evenement.
idd, de red arows deden een anders programma.
de airpower demo was idd een zeer zware tegenvaller, normaal is dat erg spectaculair maar nu was het wel jammer.
Wij waren er op vrijdag. Speciaal voor de Red Arrows gekomen, jammer, misschen volgende jaar weer. Wel die RedBull Bolkow gezien, grappig idd, loopings met een heli, dat zie je verder alleen een Apache doen.
Ik vond vooral de Eurofighter indrukwekkend.