Openbare offroad RC baan Arnhem

Als het zomer is rijden we vaak op de dinsdag en hangt er een gezellige sfeer. Anders moet u het forum in de gaten houden van rcduiven zelf daar staat meestal op of er gereden word

Laatst bewerkt door een moderator:
Wanneer staat er in de planning dat dit voltooid moet zijn? Lijk me leuk om eens wat rondjes te maken nu mn Phaser weer up-and-running is!

De baan is zover klaar. D.w.z. de vormgeving ligt er. Aangezien de baan van kleigrond is gemaakt (tijdens een hele natte periode) zal deze nog in moeten klinken waarna de baan nog nabehandeld moet worden. Tevens willen we kijken of de wijzigingen die voorgesteld zijn nog gerealiseerd kunnen worden.
Gezien de tijd van het jaar waarin we zitten denk ik dat de baan in het voorjaar berijdbaar is mits het niet te nat blijft qua weersomstandigheden.

Oh oké. En is de baan voor 1/10 of 1-8 of allebei. ??

Ik ben er niet zo van op de hoogte, maar als ik het in zou moeten schatten zou ik zeggen dat het een 1:8 baan is. Het belangrijkste is echter dat iedereen die erop wil rijden met welke schaal dan ook dat kan.

@ zwoferink, ik zie dat je uit Doesburg komt. Ik weet niet of je het weet maar er is een baan dichter bij als Arnhem. Rijksweg 60 uit Duiven heeft een baan achter de AVR. Moet je wel lid zijn. Zelf ga ik ook wel is naar de skate baan bij 0313 met de zoon, is ook wel leuk.

Kleine correctie, RC DUIVEN is een stichting en Rijksweg60 een winkel! Zo nu en dan helpen wij elkaar bij evenementen in de omgeving. Baan is dus echt alleen van RC DUIVEN en zijn licentiehouders.

Hier een indruk van onze baan en als je een keer wilt komen rijden als introduce, geef het aan op ons forum en dan is er vast wel iemand dat met je mee wilt!

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152221373968563

HAVE FUN!

baan arnhem

Hoe staat het nu eigenlijk met deze baan. Ben er laatst toevellig met de auto langs gereden en zag helemaal niks, is dit idee doodgebloed?:(

Hoe staat het nu eigenlijk met deze baan. Ben er laatst toevellig met de auto langs gereden en zag helemaal niks, is dit idee doodgebloed?:(

Er ligt wel wat, maar is vol gegroeid met gras en onkruid. Ik rij er dagelijks langs. Als je een keer wilt rijden, dan kan ik je wel meenemen als intro bij RCduiven, daar ligt een echte rc baan.

Welke auto(s) heb je?

full
full

dit is mijn auto op dit moment allen moet ik nog een goede servo vinden voor de gas en rem

Okey jammer weet iemand dan nog een plek waar ik kan rijden wel offroad en bij rc duiven mag ik niet rijden omdat ik een te grote auto heb

Plus dat je niet elektro rijdt.
Maar er zijn veldjes zat toch? Vroeger ging ik vaak rijden tussen de bruggen rijden.

Als iemand dicht bij de laar west woond ik heb een hele mooi j e gras plek gevonden om daar goed offroad te rijden het licht achter Jeroen bosschool en je heb nergens last van gr marc

Back