Opendag Hengelo

op zondag 22 september houd de modelbouw vereniging De Nijverheid in hengelo weer een opendag. Hier zal onder andere ook de truck baan weer buiten worden uitgelegd.
verder zijn er natuurlijk ook boten te zien .
Maar nu voor de truckers onder ons.
Wie heeft er zin om op deze dag te komen rijden?
Aanmelden kan hier via in dit topic.
Gereden wordt er wel in blok tijden omdat we ook rekening moeten houden met de vaarders binnen de vereniging.
wij hopen er weer een gezellige dag van te maken.

Het adres is : vijverlaan 63
7553 CD Hengelo

Link : Open Dag

Groeten , Norbert Kok

op zondag 22 september houd de modelbouw vereniging De Nijverheid in hengelo weer een opendag. Hier zal onder andere ook de truck baan weer buiten worden uitgelegd.
verder zijn er natuurlijk ook boten te zien .
Maar nu voor de truckers onder ons.
Wie heeft er zin om op deze dag te komen rijden?
Aanmelden kan hier via in dit topic.
Gereden wordt er wel in blok tijden omdat we ook rekening moeten houden met de vaarders binnen de vereniging.
wij hopen er weer een gezellige dag van te maken.

Het adres is : vijverlaan 63
7553 CD Hengelo

Link : Open Dag

Groeten , Norbert Kok

Hoi norbert het hangt er van af hoe ver me truck is:( want zoals je in sommige topic's kon lezen is die klaar om uit elkaar te halen aangezien die uit zich zelf wegrijd en hij krijg de kleur root:D

Hoi norbert,

Bij deze meld ik ons toch maar aan.
Maar we moeten wel even kijken naar mijn truck
Had jij onze gegevens toevallig nog? MVG Benjamin

Hoi Arjan,
bloktijden gelden natuurlijk niet voor 2.4 ghz.
er is ook een grote zandbak dus er kan ook gegraven of met trekkers gereden worden.

groeten Norbert

Vorige rijdag was een mooi succes. Als mijn agenda het toe laat dan ben ik wel weer bereid om ruim 2 uur te rijden om even langs te komen

Ik ben ook bereid die kant op te komen. Vermits ik mijn zoontjes verjaardag niet die dag vier. Zo niet. Dan ben ik van de partij.

bedankt voor de leuke reacties!! we hebben er met deze dag ook weer een nieuw gebouw bij op de baan.
Een heus tankstation is nu in de maak met 4 pompen onder de luifel en eventueel verlichting voor in de avond.

groeten ,Norbert

ja maar dit is een goed tank station dus hier zijn op deze dag weer volop broobjes bal te verkrijgen. De catering is geregeld dus dat zit wel weer goed.

Groeten ,Norbert

Hey Norbert, als mijn agenda het ook toelaat ben ik er ook weer bij:p. Vorige keer was zo goed bevallen, dus hoop ik er ook weer bij tezijn. Voor mij ook 2uur rijden maar dat was het zeker waard. Maar laat ik snel weten. Idd de broodtjes bal en de koffie waren lekker. ;)mmmm;).

Back