Ja weet ik! heb een tijdje met je staan pratenzal me de volgende keer ff voorstellen, weet je tenminste met wie je te maken hebt
![]()
jouw zoon is die blonde krullebol??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja weet ik! heb een tijdje met je staan pratenzal me de volgende keer ff voorstellen, weet je tenminste met wie je te maken hebt
![]()
Volgende keer doen forumleden een button op met "Hallo ik ben ..[nickname].."![]()
Ik was er ook.
Ik dacht ook al aan zoiets, misschien een Traxxas shirt laten maken met je nick erop? Volgens mij kost dat tegenwoordig niet zo heel veel meer.
jouw zoon is die blonde krullebol??
Goed idee zo'n t-shirt! Wil er 2: XL voor mij en S voor zoon.
En op het einde hebben we nog even staan praten met die rijder van die VETTE E-Maxx![]()
De hal is 1000 m2is al beter hè ik heb ook ergens kleiner zien staan maar dat klopt niet
Nee mijn zoon is geen krullenbol:-D wij waren met zn 3tjes met alledrie de VXL Rustlers, die van mij brak de voorophanging af, toen kwam je nog kijken.
En op het einde hebben we nog even staan praten met die rijder van die VETTE E-Maxx![]()
Ik ging van de 80 meter vloerbekleding uit a 2meter breed.
Het zou suuuuupeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr zijn als de volledige 1000m2 gebruikt kon worden
haha dan kan ik meteen mijn losi (sorry) uitlaten in de hal......
De bedoeling is idd om de hele hal te gaan gebruiken. als het goed is zijn er voldoende matten om de hele hal te beleggen. Het is nu even uitdokteren hoe we dan het circuit uit kunnen leggen zodat het én veilig is én goed toegankelijk én leuk is én duidelijk zichtbaar én betaalbaar (zowel voor de rijder als de organisatie)
Als iemand goede ideeen heeft hoor ik dat graag, ik ben nu vooral filmpjes aan het zoeken van indoorraces en goed aan het kijken wat voor materialen ze gebruiken en hij ze het circuit aangeven.
Voor alle duidelijkheid, ik ben niet de organisator, maar heb wel kontakt met hem en help hem erg graag om hier iets succesvols van te maken. Zodat het voor mij en voor hem goed uitpakt.
De bedoeling is idd om de hele hal te gaan gebruiken. als het goed is zijn er voldoende matten om de hele hal te beleggen. Het is nu even uitdokteren hoe we dan het circuit uit kunnen leggen zodat het én veilig is én goed toegankelijk én leuk is én duidelijk zichtbaar én betaalbaar (zowel voor de rijder als de organisatie)
Als iemand goede ideeen heeft hoor ik dat graag, ik ben nu vooral filmpjes aan het zoeken van indoorraces en goed aan het kijken wat voor materialen ze gebruiken en hij ze het circuit aangeven.
Voor alle duidelijkheid, ik ben niet de organisator, maar heb wel kontakt met hem en help hem erg graag om hier iets succesvols van te maken. Zodat het voor mij en voor hem goed uitpakt.