Opendag MBS racing en Traxxas Indoor Meeting Zondag 18 oktober

Volgende keer doen forumleden een button op met "Hallo ik ben ..[nickname]..":D

Ik heb een aantal forumleden gesproken (Nusti, SCRT pilot), maar met een aantal anderen heb ik het genoegen niet gehad.

(Ik was daar als enige met een Stampede VXL en heb een deel van de tijd staan te sleutelen. Zoon van 10 reed beter dan ik, maar hij reed helaas de servo en daarna de achterwielophanging aan friten...)

Ik was er ook. Mag ik me ff voorstellen die met de ERBE met roll cage. Die ik heel goed van pas kwam. Ik moet zeggen dat ik heel veel fun had gisteren.
En ook met een aantal gasten gepraat, maar inderdaad niet gevraagd wie nou wie is.
Ik zoek eigenlijk de gast waar ik mee gereden heb en mij een rechte toe link gegeven heeft. Toffe gast.

Volgende keer doen forumleden een button op met "Hallo ik ben ..[nickname]..":D

Ik dacht ook al aan zoiets, misschien een Traxxas shirt laten maken met je nick erop? Volgens mij kost dat tegenwoordig niet zo heel veel meer.

Kan de organisator misschien regelen tegen kostprijs (als ik zo vrij mag zijn) bij voldoende interesse, meteen weer reclame.

Hoi Mushroom welkom, ik heb met je gesproken maar kan me helaas geen gezicht meer erbij herinneren.

Laatst bewerkt door een moderator:
jouw zoon is die blonde krullebol??

Nee mijn zoon is geen krullenbol:-D wij waren met zn 3tjes met alledrie de VXL Rustlers, die van mij brak de voorophanging af, toen kwam je nog kijken.
En op het einde hebben we nog even staan praten met die rijder van die VETTE E-Maxx:thumbsup:

De hal is 1000 m2:) is al beter hè ik heb ook ergens kleiner zien staan maar dat klopt niet

Ik ging van de 80 meter vloerbekleding uit a 2meter breed.
Het zou suuuuupeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr zijn als de volledige 1000m2 gebruikt kon worden :mrgreen:
haha dan kan ik meteen mijn losi (sorry) uitlaten in de hal......

Nee mijn zoon is geen krullenbol:-D wij waren met zn 3tjes met alledrie de VXL Rustlers, die van mij brak de voorophanging af, toen kwam je nog kijken.
En op het einde hebben we nog even staan praten met die rijder van die VETTE E-Maxx:thumbsup:

dan weet ik het winkel in zeeland!!!!

Laatst bewerkt:
Ik ging van de 80 meter vloerbekleding uit a 2meter breed.
Het zou suuuuupeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr zijn als de volledige 1000m2 gebruikt kon worden :mrgreen:
haha dan kan ik meteen mijn losi (sorry) uitlaten in de hal......

De bedoeling is idd om de hele hal te gaan gebruiken. als het goed is zijn er voldoende matten om de hele hal te beleggen. Het is nu even uitdokteren hoe we dan het circuit uit kunnen leggen zodat het én veilig is én goed toegankelijk én leuk is én duidelijk zichtbaar én betaalbaar (zowel voor de rijder als de organisatie)
Als iemand goede ideeen heeft hoor ik dat graag, ik ben nu vooral filmpjes aan het zoeken van indoorraces en goed aan het kijken wat voor materialen ze gebruiken en hij ze het circuit aangeven.
Voor alle duidelijkheid, ik ben niet de organisator, maar heb wel kontakt met hem en help hem erg graag om hier iets succesvols van te maken. Zodat het voor mij en voor hem goed uitpakt.

De bedoeling is idd om de hele hal te gaan gebruiken. als het goed is zijn er voldoende matten om de hele hal te beleggen. Het is nu even uitdokteren hoe we dan het circuit uit kunnen leggen zodat het én veilig is én goed toegankelijk én leuk is én duidelijk zichtbaar én betaalbaar (zowel voor de rijder als de organisatie)
Als iemand goede ideeen heeft hoor ik dat graag, ik ben nu vooral filmpjes aan het zoeken van indoorraces en goed aan het kijken wat voor materialen ze gebruiken en hij ze het circuit aangeven.
Voor alle duidelijkheid, ik ben niet de organisator, maar heb wel kontakt met hem en help hem erg graag om hier iets succesvols van te maken. Zodat het voor mij en voor hem goed uitpakt.

Sooooow, 1000 m2 :hammer: :worship::worship::worship:

Met zo een oppervlakte wil je dan 1 baan of meerdere banen neerleggen ?
Wat van belang is;
rijderstelling
frequentie bord
baan markering
baan inzet
toeschouwer gedeelte, zeker met de revooooosssssssssss
sleutel / laad gedeelte, gevaar met lipo's
ronde tijd registratie systeeem

Heb helaas geen filmpje kunnen vinden van hoe wij eens zijn begonnen in een sporthal, dit was met 1/10 onroad (later was er wijlen racing paredise).
Daarvoor gebruikte we oude brandslangen, was voldoende om deze tegen te houden.....
Met offroad is dit iets moeilijker....:rolleyes:

Wat dachten jullie van een tennishal. Daar hoeven misschien geen matten meer in, omdat de vloer eigenlijk al een mat is. ???

zo hebben jullie een beeld van de hal dit is iets meer dan de helftvan de ruimte

op zich ziet het er wel leuk uit. :)
waren eerst van plan om hier ook naartoe te komen met 5 man, alleen toen we die ochtend de mail lazen was het ons toch iets te onzeker om hiervoor die dag 400km te rijden. ( zijn in plaats daarvoor naar een skatepark in oldenzaal gegaan en hebben ons daar de hele dag vermaakt. :D )

wellicht komen we de volgende keer wel opdagen. ^_^

Grappig om ons wagentje voorbij te zien denderen op de filmpjes...

Tis wel duidelijk dat de rijders hoger moeten staan dan waar we nu stonden, want ik kon op de filmpjes de baan beter zien dan waar ik stond bij het rijden.

Back