Opendag/vliegshow 01 Juni 2014 RMVC-Cumulus te Winssen (bij Nijmegen)

Op zondag 01 juni 2014 organiseert Radio Model Vlieg Club Cumulus weer haar opendag/vliegshow.

Data: 01 juni 2014
Tijden: 11:00-17:00 uur
Waar: Vliegveld RMVC-Cumulus aan de Zellerstraat 3 te Winssen nabij Nijmegen (A50/A73)

Programma wordt op dit moment hard aangewerkt en zal hier ook bekent worden gemaakt dus blijf het volgen.

Zet het in je agenda en tot 1 juni......

Laatst bewerkt:
Het programma is bekent en compleet..... Ook landelijk bekende en gewaardeerde modelvliegers zullen aanwezig zijn dus tot.......;)

publicatieblad%20opendag%202014.jpg

FF een sneak preview:

Raketlancering,
F3A-X demo
Schaalvliegen .... NK + EK piloot
.....

Zondag 1 Juni 11:00-17:00 uur
Zellerstraat 3 Winssen

goed weer.. :worship::worship:

1 weekje te gaan :thumbsup: en:worship: voor goed weer...

Data: 01 juni 2014
Tijden: 11:00-17:00 uur
Waar: Vliegveld RMVC-Cumulus aan de Zellerstraat 3 te Winssen nabij Nijmegen (A50/A73)

De opendag is ten einde en was een zeer geslaagde dag met een fantastische sfeer en schitterende demonstratievluchten. Hierbij wil ik de gastvliegers, en alle vrijwilligers die deze superdag mogelijk hebben gemaakt nogmaals bedanken voor hun inzet.... Volgend jaar gaat het weer gebeuren want dan bestaat Radio Model Vlieg Club Cumulus 40 jaar,dus dat gaat een feestje worden....:D

Tot dan....:D

Ben er alleen s'morgens geweest.
Was prachtig om te zien hoe de kist van Hermkens vloog.
Heb ook genoten van de Mustang van Ella.
Het weer,was zeker na al die regen de laatste tijd,net als de hamburgers..gewoonweg prima.
Heb begrepen dat jullie het vliegschema s'morgens wat hebben omgegooid wegens het ontbreken van een paar vliegers.
Altijd jammer,maar deed geen afbreuk aan een mooie ochtend.
Stond ook mooi spul langs het hek.
Was zeker de moeite waard om erlangs te gaan.(nu woon ik wel op een steenworp afstand,maar goed..).
:rolleyes:misschien toch maar lid worden....:rolleyes:.
Op naar de open dag van 40 jaar.
Euuuuuuhh..iemand nog foto's of filmpjes?
Grt

Heb er ook even een kijkje genomen, en het was zeer zeker de moeite waard om op de scooter dwars door de polder bij een schitterende vlieglocatie te komen. Ik heb echt met het water in de mond rond gekeken en natuurlijk wat foto's genomen. Indien je wil, kan ik je die per mail even sturen zodat je ze die op jullie site kunnen plaatsen. In ieder geval een paar die ik zeker de moeite waard vind om hier te laten zien

Zie ook het complete album hier :

http://www.mijnalbum.nl/Album=BRATPXW4

2014-06-01_131544.jpg

2014-06-01_131707.jpg

2014-06-01_141555.jpg

Back