openpilot 18-10 start verkoop

wat is duur als het goed werkt en je heb er geen ellende mee kwa progen en zo is dat een uitkomst hij is klein en erg simpel in gebruik.
de in terfase ziet er goed uit en geeft je veel info.
ik heb er een blauwe tand aan hangen en kan zelfs via me telefoon de settings veranderen als ik dat wil of de pc dus geen usb kabel nodig erg handig kwa af stellen.
heb er al 3 in gebruik.

multirotors is naar mijn id geen rc je bestuurt het er mee meer niet het is robotica.

Pfft gelukkig goed gegaan
Ik kreeg onderstaande boodschap maar je kan niet meer naar je history en account.
De site is gesloten, vreemd?
Jullie ook zo'n boodschap gehad?
Ton

Your order # *** history

Payment for your order was successfully processed.

You can review this order and download your invoice from the "Order history" section of your account by clicking "My account" on our Website.

Als het goed is heb je een mail ontvangen met een PDF bijlage, dat is je factuur.
En ja......die arme jongen is nu al die boards die besteld zijn aan het inpakken dus gewoon de site even "plat".

Klopt Harold, inmiddels gevonden.
Toen de verkoop startte en tijdens de verkoop heb ik in totaal ca 60 mailtjes gehad dat het product weer voorradig was.
Daar zat de mail met de pdf ook tussen.

Ton

2E batch in de EU winkel is los?

De winkel is in ieder geval slecht bereikbaar. :D

Laatst bewerkt door een moderator:
En de 2e helft van de EU batch is ook alweer pleite. Volgens mij worden hier verkooprecords verbroken. Zijn haast Apple achtige taferelen.

Site is gewoon bereikbaar en de bordjes nog op voorraad.......

ik heb er al 1 besteld de 18e, dus ik heb er geen meer nodig......

Dacht ik ook. Maar zodra je een bordje in je winkelmandje probeert te doen krijg je de melding 'niet genoeg voorraad'.

Ik kreeg een mailtje maar de site deed het niet. Nu de site het weer doet kreeg ik out of the stck melding weer. Ik heb er al een in ieder geval, dus is niet erg op zich.

Die had ik nog niet gezien, ziet er gelikt uit, maar voor mij even geen HK. Behalve als het écht niet anders kan. Ik kijk altijd eerst naar alternatieven in de buurt of ze moeten het in hun Duitse warehouse op voorraad hebben, maar dan nog weet je maar nooit.

Oja, eerder vandaag kreeg ik een bericht dat het CC3D bordje onder weg was! Die kan in straks mooi even inlijsten voor dat ik eruit ben van wat ik nu precies ga bouwen. Ik hoop het dit jaar nog rond te krijgen...

Je had niet moeten twijfelen man , niemand doet de zijne weg denk ik ;)
Kan weer een eeuw duren voor ze terug beschikbaar zijn!

Back