Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gisteren of beter nog vannachtsamen met Pieter het openpilot board ingesteld en gemonteerd op de Arduspyder, eerste test vlucht binnen ziet er veel belovend uit en zo te zien is er weinig tot geen PID tuning nodig
Wel nog een zwaartepunt probleempje oplossen, Ardu board compleet weegt namelijk 50g meer.
Attempting to boot the system through USB.
Booting system...
You can now reconnect telemetry...
Welke firmware heb jij gebruikt ?
Heb mijn bordje gisteren toe gekregen. Als ik de firmware upload (via rescue) en dan boot geraakt hij niet verder dan.
Code:Attempting to boot the system through USB. Booting system... You can now reconnect telemetry...
Weet er soms iemand wat mijn probleem is ?
Mvg,
Wat wegen die balletjes, en wat voor materiaal is het?
Alles uit Decathlon!
Niets, je moet hem (board) nu configuren.
Als ik ga zoeken op Decathlon vind ik een sport shop met van alles maar niet specifiek de ballen waar jij het over hebt.
Volgens de instructie filmpjes van OpenPilot zelf zou hij dan een link moeten leggen met het bordje. (Kan je zien links boven). Bij mij blijft daar die twee rode kruisje met No link staan ...
Heb er even een filmpje van gemaakt.
[URL="rescue problem‏ - YouTube[/URL]
Mvg,
Matanza
Installeer eens een eerder versie 20110608- (ik zou een un-install van de huidige doen): OpenPilot Software Downloads - Builds - OpenPilot Wiki
En volg het filmpje.
rechts on der in beeld daar moet je hem ff op usb zetten en aan zetten
hij ziet de usb niet lijkt wel hoe staan je setings van je usb poort staat rts aan?