@dva78: ten eerste zet je hier iets te koop dat je hebt ingekocht met de intentie het met winst weer te verkopen, ik noem dat handel. Daarnaast plaats je in dit topic een link naar je verkooptopic, dat is dubbelposten. Beide zijn tegen de forumregels.
Daarnaast is het idee van openpilot om zonder winstoogmerk een product aan te bieden. Het is dan ook niet erg kies om dergelijke zaken op te gaan kopen om ze vervolgens tegen een hogere prijs aan te bieden.
Maar goed, de enige manier om dit soort praktijken tegen te gaan is door er niet aan mee te werken, en zo te zien zijn er genoeg mensen die daar geen probleem mee hebben.
Aannames.....
Ik heb dit bordje impulsief gekocht omdat ik wist dat het interessant en schaars was. Toevallig was ik op het juiste moment online....Daarna me pas goed ingelezen en besloten dat het niks voor mij was. M'n Naza vliegt prima.
Misschien was het niet handig om er 150,- voor te vragen, maar goed dat is een vraagprijs. Mijn ervaring is dat die nooit betaald wordt. Omdat nu gelijk handel te noemen is ook overdreven.
Ondertussen heb ik het bordje aan Vinnigogo aangeboden voor de kostprijs, maar nog niks op gehoord, dus we zullen wel zien of er iemand mee blij gemaakt kan worden.
Misschien heb ik fout gehandeld (foute woordkeuze...)maar de reacties hier zijn ook niet mis. Er worden allerlei negatieve conclusies getrokken die weinig bijdragen aan het topic en dan wordt ik afgebrand op dubbel posten......8-O