Helikapoter
Vriend van modelbouwforum.nl
klopt maar men kan bij HK zien dat het pakje van Sliedrecht naar Rotterdam is gegaan en dan van Rotterdam naar Groningen en dan weer terug naar Sliedrecht, en dan nog maar zeggen dat het pakje op het postkantoor o.i.d. ligt, nou dan heb je je spullen niet voor elkaar, Ik mag met 4 week even weer mailen als ik het dan nog niet heb, dan zijn we dus bijna 3 maand verder, als ik het lopend had opgehaald was ik waarschijnlijk sneller geweest.
Het geeft ook niks dat er eens iets fout gaat, dat kan altijd gebeuren maar los het op en laat het gewoon niet op z,n beloop, ik heb niet direct voor een kapitaal besteld ik dacht rond de 50 euro maar dat heeft er niks mee te maken. Ik erger me aan dat men dit niet goed oppakt, Ik ben al jaren een goede klant van HK maar ik weet niet of ik daar als men zo met een klant omgaat wel weer bij ga bestellen, misschien hebben ze het te goed en moeten ze even weer met beide benen op de grond worden gezet, niet dat als ik niet meer bestel men daar ook maar iets van zal merken natuurlijk maar als meer mensen dit ondervinden moet er toch eens een belletje gaan rinkelen bij HK
Beste R2 ,
Het is natuurlijk flink balen als het een keer mis gaat en jij bent dan de "pisang" , maar gezien de vele reactie''s gaat het over het algemeen wel goed .
Met zon groot bedrijf is er altijd een factor wat fout gaat , en zullen ze dat netjes moeten oplossen .
Ik hoop dat ze je verder netjes helpen , zelf heb ik er goede ervaring mee dat ze (HK) het goed oplossen .